مرکز غرب آفریقا مرکز آموزشی Living Lab را در UDS راه اندازی کرد

این پروژه به دنبال بهبود امنیت غذایی و تغذیه در آفریقا و کاهش ردپای محیطی مرتبط با سیستم غذایی و در عین حال کمک به چرخش است.

ایجاد آزمایشگاه زنده در پردیس Nyankpala UDS بخشی از افتتاحیه فناوری های یکپارچه و دایره ای برای سیستم غذایی شهر پایدار در آفریقا (INCiTiS-FOOD PROJECT) در غنا بود.

مرکز آفریقای غربی برای تحول پایدار روستایی (WAC-SRT) یک آزمایشگاه زنده در دانشگاه مطالعات توسعه (UDS) با بودجه اتحادیه اروپا تأسیس کرده است. این به عنوان یک مرکز آموزشی برای ذینفعان در آکواپونیک، هیدروپونیک، و پرورش حشرات خدمت می کند.

او گفت که آزمایشگاه زنده یک منطقه مزرعه حصاردار با درختان سایه دار و سایر خدمات اکوسیستم مناسب برای مزارع یکپارچه ماهی و سبزیجات بود، و این سایت با شبکه های سیمی راه راه در زمین های بزرگ ساخته و حصارکشی شد. او گفت که راه اندازی برای آکواپونیک در یک خانه سایه دار قرار دارد تا محیطی آرام برای تولید در تمام طول سال فراهم کند.

پروفسور سیدو الحسن، معاون دانشگاه UDS، طی مراسم افتتاحیه INCiTiS-FOOD PROJECT و تأسیس مرکز آزمایشگاه زنده در نیانکپالا، گفت که این مرکز یکی از هشت آزمایشگاه زنده توسعه یافته در سراسر آفریقا در چارچوب پروژه های افق اتحادیه اروپا است.

کل مقاله را در استاندارد غنا بخوانید



منبع