حمل و نقل قطر ایرویز روند نسل بعدی تازه را ساده می کند

با راه‌اندازی وب‌سایت بازطراحی‌شده خود در سال گذشته، قطر ایرویز باربری اکنون شفافیت کاملی را در مورد قابلیت‌های حمل و نقل تازه هر ایستگاه ارائه می‌کند. ارزیابی خطرات خطوط از طریق Validaide در دسترس است و محموله های فاسد شدنی را می توان به صورت آنلاین از طریق سالن دیجیتال باربری قطر ایرویز رزرو کرد. همچنین بهبودهایی در فرآیندهای آموزشی داخلی انجام شده است: ماژول آموزشی “مقررات محموله فاسد شدنی”، که تمام پرسنل باری قطر ایرویز درگیر در رسیدگی به محموله های فاسد شدنی باید آن را تکمیل کنند، دیجیتالی شده است تا دسترسی و اثربخشی آن را بیشتر کند.

برای اطلاع بیشترation:
باربری قطر ایرویز
www.qrcargo.com



منبع “از زمان راه‌اندازی سرویس Fresh خود در سال 2014، ما به طور مداوم هر مرحله فرآیند را بهبود بخشیده‌ایم، استانداردهای رسیدگی را ایجاد کرده‌ایم که بسیار فراتر از استانداردهای بین‌المللی برای مواد فاسدشدنی تجویز شده است. فرآیندهای جابجایی فاسدشدنی نسل بعدی ما، همچنین امکانات و روش‌های آموزشی ما، ممیزی شده‌اند. و توسط IATA تایید شده است، و ما اکنون خوشحالیم که گواهینامه IATA CEIV Fresh را به اعتبارنامه های فعلی IATA CEIV Pharma، IATA CEIV Lithium Batteries و IATA CEIV Live اعتبارنامه اضافه می کنیم.” “در حالی که مقررات داخلی قطر ایرویز باربری و اهداف کیفی بسیار سخت‌گیرانه‌تر از مقررات در سطح صنعت است، ممیزی‌های خارجی IATA CEIV منبع عالی برای ابتکارات بهبود بیشتر است. ما در حال حاضر در حال کار بر روی افزودن سطوح جدید، Fresh Care، Fresh Passive و Fresh هستیم. پیشرفته، به ارائه خدمات ما، با تمرکز مداوم بر پایداری و دیجیتالی شدن بیشتر.”

“محصول نسل بعدی Fresh ما یک راه حل موثر برای نیازهای منحصر به فرد انواع مختلف محموله های فاسد شدنی مانند میوه ها، سبزیجات، گل ها، ماهی/غذاهای دریایی، گوشت، تخم مرغ های جوجه کشی و چندین کالای دیگر ارائه می دهد. میگوئل رودریگز، رئیس محصولات باربری قطر ایرویز می‌گوید: «کالاها بر سبک زندگی مردم، صنایع غذایی و تولید تأثیر می‌گذارند، و زنجیره تأمین کلی مواد غذایی، ارائه محصولی قوی و قابل اعتماد با بالاترین کیفیت را ضروری می‌سازد». “نسل بعدی به معنای ارائه بهترین عملکرد در کلاس و ارائه راه حل های متناسب با مشتریان است که می توانند به سرعت و به راحتی رزرو و پیگیری شوند.”

قطر ایرویز کارگو یکی از اعضای فعال هیئت حیوانات زنده و فاسدشدنی یاتا (LAPB)، گروه کاری بارهای فاسد شدنی یاتا (PCWG)، انجمن زنجیره خنک (CCA) و Validaide است و تجربیات و ایده های خود را در گروه های کاری متخصص به اشتراک می گذارد. برای پیشبرد استانداردهای ثابت و یکنواخت بالا در حمل و نقل محموله هوایی فاسد شدنی در سراسر صنعت.

هر آرایه پر جنب و جوش از گل ها یا انواع رنگارنگ میوه ها و سبزیجات که در مغازه ها و سوپرمارکت ها در سراسر جهان نمایش داده می شود محصول تعامل پیچیده ای از فرآیندهای لجستیکی هماهنگ شده، تجهیزات خنک کننده با تکنولوژی بالا، امکانات کنترل شده با دما و کارکنان آموزش دیده با تجربه است. . باربری قطر ایرویز که سالانه بیش از 285000 تن کالاهای فاسد شدنی را در شبکه جهانی خود حمل می کند، فرآیند نسل بعدی تازه خود را برای انواع محموله های فاسد شدنی اعم از میوه یا سبزیجات گرفته تا غذاهای دریایی یا گل ساده کرده است. سه زیرمجموعه Fresh Care، Fresh Passive و Fresh Advanced تضمین می کند که محموله شکننده با دقت و حرفه ای مطابق با استانداردهای خاص صنعت حمل می شود و بیشترین توجه به دماهای مربوط به محصول، جابجایی، حمل و نقل، ذخیره سازی و بهداشت یک فرآیند عمیق گواهینامه IATA CEIV، تخصص شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در زمینه مواد فاسد شدنی را تایید کرده و منجر به اعتبار IATA CEIV Fresh شده است.

قطر ایرویز کارگو علاوه بر مرکز کنترل آب و هوا در فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه، تاکید ویژه‌ای بر آسیب‌پذیرترین بخش زنجیره تامین مواد فاسد شدنی داشته است، کامیون‌های کنترل‌شده با دما و ایمن‌سازی انتقال سریع رمپ در عرض ۹۰ دقیقه برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض رمپ. بهبود حفاظت در امتداد زنجیره خنک کننده خطر هدر رفتن مواد غذایی را کاهش می دهد و تضمین می کند که محصولات در شرایط خوب و قابل فروش با ماندگاری مطلوب به دست می آیند.

*با راه اندازی نسل بعدی، قطر ایرویز کارگو صنعت حمل و نقل هوایی آینده را از نظر پیشرفت های دیجیتال، محصولات جدید، یک وب سایت جدید، رویکرد تجاری جدید در انطباق کامل با نیازهای امروزی، و مهمتر از همه، یک شرکت کامل تعریف می کند. تغییر طرز فکر