درون انقلاب در حال رشد، زرق و برق دار، با رهبری زنانه گل های آهسته

بیش از 2000 مزرعه گل در کانادا وجود دارد که تلاش می کنند جایگزین بهتری ارائه دهند. بسیاری از آنها به صورت ارگانیک و بدون آفت کش ها عمل می کنند. آنها در حال احیای گونه های قدیمی و پرورش گونه های جدید هستند. و این شکوفه‌ها نه تنها متنوع‌تر و زیباتر هستند، بلکه اغلب معطرتر هستند، زیرا تولیدکنندگان صادراتی ماندگاری را بر عطر ترجیح می‌دهند.

مقاله کامل را در: www.chatelaine.com بخوانید



منبع

به لطف کار حرکت آهسته غذا در دو دهه گذشته، ما اکنون ارزش و لذت خوردن محلی و فصلی را می دانیم، خواه لقمه های تند اولین سبزی بهاری باشد یا گوی ناب آفتاب که یک هلوی رسیده تابستانی است. . تغییر فرهنگی مشابهی اکنون در صنعت گل‌سازی ریشه دوانده است: گل‌های آهسته، همانطور که دبرا پرینزینگ، نویسنده سیاتل و قهرمان شکوفه‌های محلی برای اولین بار آن‌ها را نامگذاری کرد، بر اساس همان اصول غذای آهسته عمل می‌کنند و فصلی بودن و محلی بودن را جشن می‌گیرند.

گل ها مشاغل بزرگی هستند. آنها 158 میلیون دلار فروش در کانادا در سال 2021 به دست آوردند. تقاضا به ویژه در روز ولنتاین زیاد است، زمانی که ما گل های رز پرت می کنیم که انگار همه در The Bachelor هستیم. اکثریت قریب به اتفاق این شکوفه ها از کشورهایی مانند اکوادور و کلمبیا وارد می شوند، جایی که آب و هوا می تواند از کشت در طول سال پشتیبانی کند. اما اینها گلهای کاملاً ظریفی هستند که باید در سراسر زنجیره تامین در یخچال نگهداری شوند. صنعت مرسوم پرورش گل نیز یکی از مصرف کنندگان برتر آفت کش ها در سطح جهان است. استفاده زیاد از مواد شیمیایی به معنای شرایط خطرناک تر برای کارگران (که معمولاً زنان هستند)، به علاوه افزایش خطر آلودگی محیط محلی است. تخلفات کار، از جمله استثمار و کار طولانی بدون دستمزد اضافه کاری نیز رایج است. همانطور که یکی از کارگران در کلمبیا در گزارشی چشمگیر در سال 2017 در مورد این صنعت گفت: “امروز گل با شیرینی تولید نمی شود، بلکه با اشک تولید می شود. محصول ما برای بیان احساسات زیبا در سراسر جهان استفاده می شود، اما با ما بسیار بد رفتار می شود.