در بزرگترین بازار گل آسیا در کلکته با شادی شکوفا شوید

انبوهی از رنگ‌ها و عطرهای طبیعی را در بزرگترین بازار گل آسیا در کلکته با حدود 4000 فروشنده گل تجربه کنید.
بازدید از کلکته بدون بازدید از بزرگترین بازار گل آسیا که یک قرن قدمت دارد، بازار گل Mullick ghat ناقص است. وقتی خورشید از افق بالا می رود، بازار با شکوه گل هایی که به زیبایی شهر می افزایند، سرزنده می شود. مسیر گل فروشان در زیر پل سر به فلک کشیده هاوره منظره ای است که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

جشن گل در سحر آغاز می شود
فروشندگان گل از شهر و حومه از ساعت 3:00 صبح مانند قارچ شروع به جوشیدن می کنند بله، درست می خوانید. گل‌هایی از Vangor، Bagnan، Kolagahat، دره گل‌های Khirai خود کلکته و غیره در این مکان جمع می‌شوند. این فروشنده‌ها گل‌هایی از انواع مختلف دارند، از گل رز گرفته تا آفتابگردان تا گل ختمی و گل همیشه بهار، و بیشتر برای هر مناسبتی – چه عروسی، جشنواره، سالگرد یا عبادت معبد. گلبرگ، حلقه گل یا دسته گل آزاد می خواهید؟ هر چه که بخواهید، شیفتگی گل شما در اینجا آزاد و وحشی خواهد بود.

در localsamosa.com بیشتر بخوانید



منبع

قدم گذاشتن در بازار کمتر از غواصی در سرزمین عجایب گل نیست. این یک تجربه حسی خارج از جهان با بینایی، عطر و صدا است. هزاران گل بازار را با رنگ ها و عطرهای متنوع رنگ آمیزی می کنند. شما می توانید از طریق لنز دوربین خود، شور و نشاط زیبای بازار گل را به تصویر بکشید. این مکان بهشتی برای عکاسان حرفه ای و همچنین آماتور است.