دستگاه تسمه کش نصب شده در خط بسته بندی اتوماتیک

چندی پیش استینکس سرویس یک دستگاه تسمه بند تمام اتوماتیک Reisopack 2905 را در خط بسته بندی جدید و سفارشی خود برای Salm Boskoop نصب کرد. ادغام یک ماشین تسمه کش جدید در خط بسته بندی جدید به Salm Boskoop کمک می کند تا مقدار قابل توجهی از کار دستی را از ده کارمند خود صرفه جویی کند. علاوه بر این، Reisopack 2905 نتیجه نهایی بسیار محکم تری نسبت به بسته بندی جعبه ها با نوار با دست، که روشی که قبلاً استفاده می شد، ایجاد می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
سرویس استینکس
یان ون دی لارویگ 1
2678 LH De Lier
تلفن: +31 (0) 174 510 266
فکس: +31 (0) 174 518 326
[email protected]
www.steenks-service.nl



منبع

این شرکت موفق اخیراً تصمیم گرفت خط بسته بندی خود را که قبلاً عمدتاً یک فعالیت دستی بود، کاملاً خودکار کند. آن ها حکوما را برای این کار سفارش دادند. هوکوما با همکاری با Salm Boskoop، یک خط بسته بندی خودکار سفارشی طراحی کرد تا به شرکت کمک کند گیاهان مختلف را در جعبه های مقوایی بسته بندی کند. طراحی شامل تا کردن، مهر و موم کردن، و انباشته شدن جعبه ها و ادغام دستگاهی است که پالت جعبه ها را محکم می کند.

Salm Boskoop خط بسته بندی اتوماتیک را انتخاب می کند
Salm Boskoop یک نهالستان مدرن است که در درجه اول در کشت گیاهانی از جمله اسطوخودوس، کونیکا، شمشاد، میوه دکو، ایلکس، گاولتریا و کاج کاج تخصص دارد. این شرکت که اکنون بیش از 30 سال از تاسیس آن می گذرد، در طول سال ها رشد کرده و شامل 9 شعبه نمی شود که هشت شعبه آن در هلند و یکی در پرتغال است.

برای بستن سریع و آسان پالت ها، هوکوما استفاده از دستگاه تسمه کش Reisopack 2905 را توصیه کرد. این دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک تخته های گوشه ای را روی پالت های جعبه قرار می دهد که سپس با نوارهای تسمه ای قوی بسته می شوند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هر پالت به طور مستقیم و ایمن بسته شده است و به کامیون اجازه می دهد خیلی سریع تر بارگیری شود.