دنیایی پر از فرصت های (گیاهی).

او همچنین به جودپور در غرب هند که در صحرا است و همچنین پارک ملی سانجی گاندی در شمال بمبئی و گوهاگار در ساحل غربی سفر کرد.

او می‌گوید: «جولیتا شرک و آن اسپافورد در مورد طراحی منظره و کاربردهای فراوان گیاهان در هر نوع فضا به من آموخته‌اند. “تجربه و دانش آنها به من این امکان را داده است که فرآیند طراحی را درک کنم و سبک کار خود را شکل دهم.”

راسر می‌گوید: «می‌دانستم که می‌خواهم برای مشاهده شیوه‌های باغبانی در کشورهای دیگر به خارج از کشور سفر کنم. من دوست دارم خودم را وادار کنم به جاهایی سفر کنم که انگلیسی زبان اصلی نیست و گیاهان برای من ناآشنا هستند.”

منبع: cals.ncsu.edu



منبع

بازگشت به رالی
پس از پایان دوره کارآموزی، راسر به رالی بازگشت زیرا دلش برای خانواده، دوستان و گیاهان ایالتی اش تنگ شده بود. او اکنون به عنوان طراح منظر برای Garden Environments مستقر در دورهام، یک شرکت بومی طراحی و نصب بر روی گیاهان کار می کند.

او می‌گوید: «برنامه طراحی منظر به من این مهارت را داد که بتوانم یک سایت را تجزیه و تحلیل کنم و به روش‌های خلاقانه برای برانگیختن طبیعت فکر کنم و در عین حال از بافت‌ها، رنگ‌ها و تنوع گیاهان حداکثر استفاده را ببرم.

همین پارک او را به کالج بازگرداند.

کارآموزی در آفریقای جنوبی
پس از کاوش در هند، راسر برای دوره کارآموزی به آفریقای جنوبی سفر کرد که از یکی از دوستانش فهمید.

این سفر به دلیل دوستی هایی که در ایالت NC ایجاد کرد امکان پذیر بود.

بابیلون استورن هتلی با شهرت جهانی با رستوران ها، اسپا، تاکستان ها، باغ ها و باغ ها است. راسر از اکتبر تا ژانویه به خدمه باغ 50 نفره آنها دعوت شد، اما او آن را برای یک ماه دیگر تمدید کرد.

راسر سفر خود را از دهلی هند آغاز کرد و سپس به سراسر کشور سفر کرد و از پارک ملی جیم کوربت در هیمالیاهای پایین بازدید کرد. به دلیل بارندگی مکرر در فصل باران های موسمی، مناظر سرسبز بودند. در آنجا، او توانست Cedrus deodara – یک درخت مخروطی همیشه سبز بزرگ – را در زیستگاه بومی خود و همچنین زردچوبه و زنجبیل را ببیند.

راسر به یاد می‌آورد: «من سوار موتوری بودم که از کنار آبشارها در جستجوی هتلمان بودم. “من شروع به دیدن Sauromatum کردم – که به آن زنبق وودو نیز می گویند – و داشتم عقلم را از دست می دادم. فقط چند لحظه بعد، من یک Amorphophallus – یا یک گل جسد – را دیدم و سپس به دیدن موارد دیگر ادامه دادم! دیدن این آرویدها که برای اولین بار در طول دوره کارآموزی خود در باغ گیاه شناسی Juniper Level یاد گرفتم یکی از نکات جالب سفر من بود.

راسر می‌گوید: «علاوه بر محصولات فراوانی که از باغ می‌آیند، خود چیدمان و جریان آب دائماً هر گوشه‌ای از مزرعه را شبیه بهشت ​​می‌کند.

راسر همچنین از یک دانشگاه کشاورزی در آن نزدیکی بازدید کرد و دید که چگونه آنها محصولاتی مانند سیب زمینی، کاساوا، پیکان و سیب زمینی شیرین کشت می کنند.

راسر می‌گوید: «روزهایم را با سرگردانی در روستا و کاوش در سواحل و گیاهان گذراندم. “میزبانم مرا به بسیاری از مزارع محلی آورد تا ببینم چگونه انبه خود را به محصولات مختلف صادراتی تبدیل می کنند.”

راسر می گوید: «من واقعاً در مزرعه احساس می کردم که در خانه هستم.

“دوره های شناسایی گیاهان به من این مهارت را داده است که گیاهانی را که در داخل و خارج از کشور با آنها مواجه می شوم مشاهده و درک کنم.”

او همچنین با JC Raulston Arboretum و Juniper Level Botanic Garden در ایالت NC کارآموزی کرد. پس از فارغ التحصیلی، راسر طراح منظر در محوطه سازی و مهد کودک کیفر شد، اما زمانی که یکی از دوستانش برای بازدید از کشور خود هند دعوت شد، نتوانست این فرصت را از دست بدهد.

راسر توضیح می‌دهد: «هنگامی که در باغ گیاه‌شناسی Juniper Level کار می‌کردم، با یک دوست بزرگ آشنا شدم. او در حین کارآموزی برای گرین پاپ، یک سازمان غیرانتفاعی در کیپ تاون که در احیای جنگل ها و سبزسازی شهری تخصص داشت، از بابیلون استورن بازدید کرد.

در طول دوره کارآموزی، او از طریق سه تیم چرخشی: مهد کودک، میوه و سبزیجات. تیم مهدکودک گیاهان بومی را در ملک مدیریت می کند، تیم میوه باغات را مدیریت می کند، و تیم سبزیجات محصولات را برای رستوران مزرعه تا میز تهیه می کند.

کاوش در هند
راسر در دسامبر 2021 لیسانس خود را در علوم باغبانی با تمرکز در طراحی منظر، باغ ها و محیط های شهری گرفت.

کنجکاوی باغبانی لاک راسر باعث شد پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی در سال 2021 از دو قاره دیدن کند و با صدها نوع گیاه آشنا شود.

او همچنین سپاسگزار است که توانست یاد بگیرد چگونه انواع مختلفی از گیاهان را شناسایی کند.

“دوره های شناسایی گیاهان به من این مهارت را داده است که گیاهانی را که در داخل و خارج از کشور با آنها مواجه می شوم مشاهده و درک کنم.”
راسر به اساتید خود در ایالت NC اعتبار می دهد که به او مشاغل باغبانی مرتبط با علایق او را نشان می دهند و به او در مورد نحوه تعامل مردم با محیط های طبیعی و نحوه طراحی مناظر برای تقویت این ارتباطات به او می آموزند.