دوئل مزرعه گل بلوم تاون دره اسکاگیت

در seattletimes.com بیشتر بخوانید



منبع

طبق دادخواستی که در 28 مارس در دادگاه عالی شهرستان اسکاگیت علیه مزارع میلر و دره تولیپ ارائه شد، مکان همسایگی میلر در نظر گرفته شده است تا ترافیک توریستی شهر تولیپ را در طول جشنواره، زمانی که شهر تولیپ 90 درصد از درآمد سالانه خود را به دست می‌آورد، از بین ببرد.

اما تقریباً 900 فوت به سمت جنوب، در طرف دیگر جاده برادشاو، تأسیساتی بسیار بزرگتر و باصفیت قرار دارد: شهر تولیپ، مزرعه تماشای 40 ساله که میلر و چهار همکلاسی دبیرستانی آن در سال 2019 به دست آوردند – اما میلر را نیز اخراج کرد. سپتامبر گذشته قبل از بردن او به دادگاه.

در جشنواره لاله‌های دره اسکاگیت امسال، طرفداران گل شکوفه‌ای زنده و دیرهنگام، منظره‌ای کشاورزی مناسب برای قاب‌بندی و در یک چهارم مایل جاده روستایی، رقابتی ناهنجار و بحث‌انگیز بین یکی از قدیمی‌ترین لاله‌های دره را خواهند دید. باغ ها و مدیر عامل سابق آن

در اول آوریل، اولین روز جشنواره لاله، اندرو میلر، بومی کوه ورنون، مزارع دره تولیپ را به طور رسمی افتتاح کرد، چهارمین عملیات تماشای لاله در دره. پروژه میلر که در یک باغ فندق درست در غرب کوه ورنون واقع شده است، هنوز هم رنگ لحاف دیوانه‌وار یک استارت‌آپ را دارد، با ظروف فلزی عظیم و چادرهایی که برای ساختمان‌های دائمی ایستاده‌اند و یک هکتار بعد از یک هکتار از رنگ‌های گل‌دار راه راه.