تجلیل از جانبازان با گل در آخر هفته روز یادبود

پسر رز
www.yourroseguy.com



منبع

“در آخر هفته روز یادبود، 10000 ماشین از دروازه های آرلینگتون عبور می کنند. ما دوست داریم بتوانیم دسته گل رز اکوادوری را در دست هر ماشینی که از آن عبور می کند بگذاریم تا آنها آن را روی یکی از 280000 قبر بگذارند. هیو پراتر از The Rose Guy می گوید، گروه بزرگی از داوطلبان بنیاد روی بسیاری از قبرها گل رز خواهند گذاشت.

سال گذشته این بنیاد 280000 گل رز و دسته گل بر روی 280000 قبر و 10000 گل رز در مقبره سرباز گمنام در گورستان ملی آرلینگتون در واشنگتن دی سی قرار داد.

کمک مالی 10 دلاری برای هر دسته گل می تواند در وب سایت The Rose Guy انجام شود. به http://www.yourroseguy.com بروید، جایی که اکنون هنگام دسترسی به سایت، ابتدا صفحه فرود را مشاهده خواهید کرد. (کمک های مالی شرکت ها از 1500 دلار شروع می شود که برای 1000 گل رز اکوادوری پرداخت می شود.)

روز یادبود ایالات متحده در آخرین دوشنبه ماه می برگزار می شود. هر ساله از کهنه سربازان تجلیل می شود و در 11 سال گذشته، بنیاد غیرانتفاعی Memorial Day Flowers گل های رز و دسته گل های اکوادوری را بر مزار جانبازانی که به کشور خدمت کرده اند، در گورستان ملی آرلینگتون در واشنگتن دی سی، یکی از معروف ترین قبرستان ها قرار داده است. قبرستان های کشور امسال آنها همچنین می خواهند کهنه سربازان را با گل تجلیل کنند و یک کمپین خیریه با شرکای حمایت کننده The Rose Guy و Cuenca Expat Magazine راه اندازی کنند.

اهداء
آیا مشتاق هستید که بخشی از این کمپین خیریه باشید؟ اهدای 10 دلار برای هر دسته گل هزینه گل رز و حمل و نقل به واشنگتن را پوشش می دهد. “خوشبختانه، این سازمان برای گل رز تخفیف های زیادی در نظر گرفته است که آنها را عملا رایگان می کند و بنیاد تخفیف های زیادی در حمل و نقل دریافت می کند.”

برای اطلاعات بیشتر
بنیاد گل روز یادبود
www.memorialdayflowers.org