دوره های آنلاین آموزش گلخانه ای دانشگاه فلوریدا

کارکنان خود را آموزش دهید تا با یادگیری عمیق جنبه های مدیریت تغذیه گیاه، تصمیمات مدیریت بهتری بگیرند. مدیریت مواد مغذی سطح 2 (پیشرفته) سومین دوره از برنامه آموزش آنلاین گلخانه ای برنده جایزه است که توسط دانشگاه فلوریدا IFAS Extension ارائه شده است. این دوره در سطح پیشرفته است و برای یک پرورش دهنده گلخانه ای یا نهالستانی با تجربه و آموزش دیده در زمینه گیاهان نشایی، زینتی یا سبزیجات طراحی شده است. موضوعات تحت پوشش عبارتند از محاسبات کود، مدیریت pH، نحوه فرموله کردن کود خود از نمک های فردی، و تشخیص مشکلات تغذیه ای و انجام اقدامات اصلاحی. این دوره به زبان های انگلیسی و اسپانیایی ارائه می شود. امتیاز 4.5 از 5 توسط شرکت کنندگان پرورش دهنده.

این دوره از 22 آگوست تا 16 سپتامبر برگزار می شود. هزینه 249 دلار آمریکا برای هر شرکت کننده است و در صورت ثبت نام 5 نفر یا بیشتر، 20٪ تخفیف خواهد داشت. تمام مطالب دوره کاملاً آنلاین و در هر زمانی از روز در دسترس است و شامل ویدئوهای از پیش ضبط شده، یک تابلوی گفتگوی تعاملی با اساتید دکترا، تکلیف کود و آزمون ها می باشد. دو ماژول جدید هر هفته در طول دوره فعال می شود که در مجموع 8 ماژول آموزشی را شامل می شود. آموزش با سرعت و زمان خود شما در طی 4 هفته دوره، با تعهد زمانی معمول حدود 6 ساعت در هفته است. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر، به http://hort.ifas.ufl.edu/training/ بروید، یا با آموزش گلخانه، باغبانی محیطی، دانشگاه فلوریدا، ایالات متحده، ایمیل: [email protected] تماس بگیرید.



منبع