دیوید باکریج به عنوان رئیس هیئت مدیره NIAB انتخاب شد

دکتر باکریج گفت: “من مشتاقانه منتظر همکاری با ماریو و تیم اجرایی در حصول اطمینان از اینکه NIAB به پتانسیل خود در تحقیقات و نوآوری های کاربردی پیشرو در محصولات کشاورزی در حال حاضر و آینده دست پیدا می کند.”

دیوید جانشین جیم گادفری می شود که در نوامبر 2022 پس از هفت سال ریاست هیئت مدیره NIAB بازنشسته شد و اکنون در هیئت مدیره موسسه ملی اعتماد گیاه شناسی کشاورزی قرار دارد.

پروفسور ماریو کاکامو، مدیر اجرایی NIAB با اعلام این تغییرات گفت: “در 15 سال گذشته، اندازه NIAB از طریق سرمایه گذاری در مهارت ها و مشارکت های علمی جدید و افزایش فعالیت تجاری بیش از سه برابر شده است و ما از جیم گادفری برای حمایت او بی نهایت سپاسگزاریم. و راهنمایی در طول این دوره. همچنین می‌خواهم از استیو الوود، که عضو هیئت مدیره NIAB است و از نوامبر 2022 تا زمانی که دکتر باکریج در موقعیتی قرار گرفت که این نقش را برعهده گرفت، به عنوان رئیس آن خدمت کرد، تشکر کنم.

دکتر دیوید باکریج گفت: «این یک زمان هیجان انگیز برای NIAB است زیرا سازمان به سمت گام بعدی در جاه طلبی تبدیل شدن به یک مرکز تحقیقاتی و انتقال دانش یکپارچه برای کل بهبود محصول و خط لوله تولید حرکت می کند، نه فقط از دیدگاه بریتانیا، بلکه در سطح جهانی.

دیوید باکریج به عنوان رئیس هیئت مدیره در سازمان تحقیقات زراعی NIAB انتخاب شده است.

برای اطلاعات بیشتر:
NIAB
جاده هانتینگدون
کمبریج
CB3 0LE، انگلستان
تلفن: +44 (0) 1223 342200
فکس: +44(0)1223 277602
[email protected]
www.niab.com



منبع

دکتر باکریج دارای 35 سال تجربه مدیریت عملیاتی در علوم زیستی و صنایع کشاورزی است. دیوید با مدرک دکترای ژنتیک و علوم گیاهی از دانشگاه ولز، کار خود را با AstraZeneca آغاز کرد و 20 سال را در پست های مدیریتی مختلف در سطح جهان گذراند. دیوید پس از خدمت به عنوان مدیرعامل گروه Advanta BV، بزرگترین تجارت بذر کشاورزی مستقل در جهان در آن زمان، خروج خود را از مالکیت سهام خصوصی رهبری کرد و در مورد عرضه اولیه موفقیت آمیز اولیه آن به بازار سهام هند در سال 2007 مشاوره داد. متعاقبا، او با تمرکز بر جنبه های برنامه ریزی عملیاتی و استراتژیک این صنایع، نقش مشاوره ارشد را برای سرمایه گذاران استراتژیک و مالی در علوم زیستی و تجارت کشاورزی ایفا کرد. او به عنوان مدیر و رئیس طیف وسیعی از شرکت ها در صنایع کشاورزی، داروسازی و بهداشت عمومی خدمت کرده است و در حال حاضر رئیس هیئت مدیره Protealis و Cycle Pharmaceuticals و مدیر مستقل Velcourt Ltd است.