راه حل دو صفحه نمایش برای صرفه جویی بیشتر در انرژی در شب

راه حل دو صفحه نمایش
ENERGYPerfect یک راه حل دو صفحه برای صرفه جویی در انرژی بیشتر در شب با ترکیب صفحه نمایش آب و هوای تمام آلومینیومی Obscura با صفحه نمایش انرژی لوکس است. این به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا حتی بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

آب و هوای گرمتر
PARperfect Cooling راه حل PARperfect برای آب و هوای گرمتر برای کاهش هزینه های خنک کننده بالا در گلخانه های نیمه بسته است.

در GreenTech، تیم کارشناسان Svensson در غرفه 05.218 حضور خواهند داشت.



منبع

به عنوان بخشی از ENERGYperfect، Svensson یک صفحه نمایش آب و هوای تمام آلومینیومی جدید را معرفی می کند. این صفحه نمایش جدید یک صفحه نمایش آب و هوای تمام آلومینیومی Obscura مقاوم در برابر شعله است که نور جذب را مسدود می کند، دارای ارزش غربالگری بالایی است که امکان استفاده از آن را در محصولات روشن و همچنین برای حفظ نور از لامپ های موجود در گلخانه و افزایش دمای گیاه فراهم می کند. مدیر محصول Svensson، Paul Arkesteijn می گوید. این باعث صرفه جویی بیشتر در انرژی می شود، دمای گیاه را افزایش می دهد و برای محصولات با نور LED بسیار مناسب است.

مانیتور بلادرنگ
Energy Monitor یک مانیتور بلادرنگ در LetsGrow.com است که هنگام استفاده از صفحه نمایش های آب و هوا، صرفه جویی (و پس انداز از دست رفته) در انرژی و پول را به تصویر می کشد. این توصیه های خودکار را برای استراتژی صفحه نمایش مناسب ارائه می دهد و به پرورش دهندگان کمک می کند حداکثر استفاده را از صفحه نمایش آب و هوا ببرند.

برای راه اندازی مانیتور انرژی، تیم تحقیق و توسعه Svensson یک ماژول در Letsgrow.com ایجاد کرد. بر اساس اندازه‌گیری‌های گلخانه‌ای از رایانه آب و هوا، ماژول پس‌اندازهای فعلی و تاریخی را با استفاده از صفحه‌نمایش آب و هوای Svensson محاسبه و نشان می‌دهد. در ارتباط با این موضوع، Energy Monitor توصیه‌های منحصربه‌فرد و خودکاری را به پرورش‌دهنده ارائه می‌کند که چگونه می‌توان صرفه‌جویی در مصرف انرژی را با باز کردن، بستن، یا تغییر استراتژی غربالگری به حداکثر رساند.

آندرس لودویگسون، مدیرعامل، می گوید: «صرفه جویی در مصرف انرژی در صدر فهرست اولویت ها قرار گرفته است. “دوره اخیر بازار را شوکه کرد و اکنون سطح جدیدی در قیمت گذاری قرارداد وجود دارد. صرفه جویی در انرژی تقریباً از زمانی که ساخت صفحه نمایش را پس از بحران نفتی دهه 1970 شروع کردیم، مورد توجه Svensson قرار گرفت، اما اکنون این علاقه واقعی از سوی مشتریان برای ادامه بیشتر وجود دارد.

Arkesteijn همچنین در توسعه راه حل PARperfect Cooling شرکت داشت: “این یک نمونه عالی از به کارگیری یک مفهوم اثبات شده (یعنی PARperfect) و تمرکز تمام این دانش و فناوری بر روی یک مشکل است – کاهش هزینه های خنک کننده در گلخانه های نیمه بسته در مناطق گرم.”

در GreenTech، Svensson در حال معرفی 3 راه حل جدید است که به کشاورزان کمک می کند مصرف انرژی خود را کاهش دهند و در عین حال آب و هوا و کیفیت محصول بهتری داشته باشند.

هر یک از این 3 راه حل همراه با مشاوره از کارشناسان آب و هوا Svensson در خدمات مشاوره Svensson، خانه آب و هوا ارائه می شود. تون هابراکن، متخصص آب و هوا، می گوید: «به عنوان یک پرورش دهنده، به راه حل نیاز دارید، نه فقط تجهیزات جدید. او می‌افزاید: «بنابراین برای هر یک از بسته‌های راه‌حل، ما برنامه‌ای از جلسات مشاوره خانه آب و هوا را بر اساس بینش‌هایی که در طول سال‌های متمادی از بهترین عملکرد جمع‌آوری کرده‌ایم، طراحی کرده‌ایم».