رنگ آمیزی اروپا با 1.5 میلیارد Surfinia

برای اطلاعات بیشتر:
MNP / Suntory
ایمیل: [email protected]
mnpflowers.com



منبع

“تا به امروز، Surfinia هنوز هم تنها سریال واقعی و پرفروش ترین گل اطلسی در سراسر جهان است.” و 32 سال بعد، این برند با فروش 1.500.000.000مین کارخانه خود فقط در اروپا به نقطه عطفی بی نظیر رسید. 1.5 میلیاردمین Surfinia به طور جشن در FlowerTrials® به اینفلوئنسر مایکل پری، با نام مستعار «Mr. پلانت گیک، از دست مدیر اجرایی MNP و مردی که در پشت موفقیت Surfinia، Jeroen F. Egtberts قرار دارد.

تیم این شرکت می‌گوید: “Surfinia® اولین گل اطلسی دنباله‌دار در بازار بود و به دلیل اینکه از قلمه‌ها به طرز فوق‌العاده‌ای تکثیر شد. در مدت کوتاهی، Surfinia به استاندارد و مورد علاقه واقعی مصرف‌کنندگان تبدیل شد.”

Surfinia فراتر از یک برند است. به نماد رنگارنگ اروپایی تبدیل شده است. Surfinia مناظر خیابان های اروپا را تغییر داده و رنگ آمیزی کرده است و اینکه مردم چگونه خیابان ها، مکان ها، شهرها و کشورهایی را که بازدید می کنند تجربه و به یاد می آورند.”

“بهترین چیز این است که Surfinia هنوز در اطراف است. زنده است و لگدمال می کند. و با معرفی مجموعه کاملاً جدید خود از گونه های دنباله دار با گل های بزرگ و فوق العاده قوی، MNP / Suntory احساس می کند که Surfinia هنوز در آستانه است. یک دهه دیگر از عظمت.”

در اواخر دهه 1980، MNP / Suntory چشم اندازی داشت. برای عرضه گیاهی با رنگ های قوی، قدرت گلدهی و عملکرد باغ برای مصرف کنندگان.