روند باغ 2023 مسئولیت پذیری و پایداری را نشان می دهد

گروه رسانه ای باغ، که هدف آن القای اشتیاق به طبیعت و عشق به باغبانی در همه نسل ها است، اخیرا گزارش گرایش های باغ 2023 خود را منتشر کرده است.پس از چندین سال رشد باورنکردنی در صنعت به دلیل همه‌گیری جهانی، تیم در Garden Media Group می‌گوید: «ما آموختیم که نمی‌توانیم چیزهای خارجی را کنترل کنیم. ما می‌توانیم آنچه انجام می‌دهیم، فکر می‌کنیم و آنچه می‌خریم را کنترل کنیم. اکنون زمان آن است که مسئولیت موادی که استفاده می کنیم، نحوه تولید مواد، نحوه خرید و مصرف و ارزش هایی که می خریم را بپذیریم.

رنگ سال
گزارش 2023 Garden Trends همچنین پیش‌بینی می‌کند که تراکوتا رنگ انتخابی برای ظروف رشد داخلی و خارجی، لهجه‌ها، منسوجات و موارد دیگر باشد. این رنگ به عنوان رنگ دگرگونی ها شناخته می شود که آن را برای جامعه پس از همه گیری ما ایده آل می کند و در عین حال با احساس گرما، هیجان و سرگرمی همراه است.

باغبانان در سال 2023 پس از چندین سال مواجهه با چالش ها و اکتشافات ناشی از این بیماری همه گیر توانمند شده اند. آنها درک بهتری از قابلیت‌ها و انعطاف‌پذیری روزمره خود پیدا کرده‌اند و در عین حال دیدگاه لازم برای بررسی سبک زندگی فعلی خود و چگونگی بهبود آن را به دست آورده‌اند.

تغییرات در Hardiness Map
USDA در سال 1960 شروع به انتشار نقشه منطقه سختی برای پرورش دهندگان کرد. با به روز رسانی در سال 2012، بیشتر کشور اکنون حداقل نیمی از منطقه گرمتر است. تغییر اقلیم واقعیتی است که بر نحوه و مکان رشد گیاهان تأثیر می گذارد. باغ‌های عمومی و جوامع اکنون بر اساس این تغییرات دمایی چشمگیر، گیاهان و درختان مقاوم در برابر آب و هوا می‌کارند. پرورش دهندگان باید خود را در مورد تغییرات محیطی مانند افزایش دما و خشکسالی مداوم آموزش دهند تا موجودی خود را بر این اساس تنظیم کنند تا تقاضای مصرف کنندگان برای گیاهان مقاوم به آب و هوا در منطقه خود را برآورده کنند.

گزارش 2023 Garden Trends به بررسی یک مصرف کننده همیشه در حال تکامل و آنچه که پرورش دهندگان و خرده فروشان می توانند با شروع یک سال تقویمی جدید ببینند، می پردازد. در زیر نمونه‌ای است که اطلاعات ارزشمندی را که Garden Media Group گردآوری کرده است، نشان می‌دهد. گزارش کامل را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

ابزارهای هوشمند
راه حل‌های هوشمند با باتری مانند ماشین‌های اصلاح، لبه‌ها و ماشین‌های چمن‌زنی که اغلب «اثر تسلا» نامیده می‌شود، برای باغبان امروزی که نسبت به محیط‌زیست آگاه‌تر هستند، که انتظار دارند چنین گزینه‌هایی را در خرده‌فروشان ببینند، مطلوب‌تر هستند. انتظار می رود که تقاضای جهانی برای تجهیزات باغ و چمن با باتری 6 درصد در سال افزایش یابد و تا سال 2025 به 6.6 میلیارد دلار برسد، زیرا مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر از محصولات بنزینی و موتور محور دور می شوند. علاوه بر این، دستگاه‌های هوشمند برای وجین علف‌های هرز (حتی برخی از آنها با انرژی خورشیدی) به افراد امکان می‌دهند بدون اتلاف وقت در کارهای طاقت‌فرسا از فضای باز لذت ببرند.

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت های HC
ایمیل: [email protected]
www.hc-companies.com



منبع

باغبانی کانتینری
به گزارش دیلی گرین، “مصرف کنندگان آمریکایی اکنون 1.3 میلیارد دلار برای باغبانی کانتینر خرج می کنند” و این روند هیچ نشانه ای از کاهش را نشان نمی دهد. طبق نظرسنجی اخیر Great Grow Along، این روش شماره یک است که افراد 34 تا 45 ساله باغبانی را ترجیح می دهند. نگهداری و مراقبت از باغچه‌های کانتینری آسان‌تر است، به زمان کمتری نیاز دارد، در صورت نیاز به راحتی می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد، و می‌تواند در طراحی فصلی برای لهجه‌های تعطیلات باشد. بسیاری نیز از باغ های کانتینری به عنوان دیوارهای حریم خصوصی با ایجاد ترتیبات بصری دلپذیر در ارتفاعات مختلف استفاده می کنند تا مردم احساس کنند به طور طبیعی در پاسیو، عرشه و بالکن محصور شده اند.