سناتور چاک گراسلی از PlantPeddler بازدید می کند

Plantpeddler یکی از تولیدکنندگان عمده گیاهان جوان و محصولات تکمیلی “Retail Ready” است که در سال 1980 توسط مایک و ریچل گودر تأسیس شد. این شرکت با تیم اختصاصی خود با جامعه جهانی پرورش دهندگان پیشرو شریک می شود تا محصولات ممتاز را به پرورش دهندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان در سرتاسر آمریکای شمالی تحویل دهد.

زمینه
سناتور چاک گراسلی در 17 سپتامبر 1933 در مزرعه ای در شهرستان باتلر، آیووا متولد شد، جایی که تا امروز به کشاورزی ادامه می دهد. گرسلی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی از دانشگاه آیووا شمالی است. او با باربارا اسپیچر ازدواج کرد، آنها پنج فرزند دارند و در حال حاضر با پسرش رابین کشاورزی می کند.

این مکان فرصتی عالی برای بحث در مورد صنعت باغبانی و موضوعات مهم برای سلامت باغبانی فراهم کرد. در طول بازدید خود، مایک گودر از Plantpeddler در مورد شباهت‌های صنعت گلخانه‌ای با کشاورزی کالا و صنعت دام محبوس صحبت کرد، که آقای گرسلی از پیشینه خود که ریشه در کشاورزی آیووا دارد، از نزدیک می‌داند. سناتور Plantpeddler را با درک عمیق و قدردانی از نقش مهم باغبانی در جامعه کشاورزی بزرگ تر ترک کرد.

گرسلی برای اولین بار در سال 1958 به عضویت مجلس قانونگذاری ایالت آیووا انتخاب شد. آیوان ها او را در سال 1974 به مجلس نمایندگان ایالات متحده فرستادند و در سال 1980، گراسلی به مجلس سنای ایالات متحده انتخاب شد. او در حال حاضر طولانی ترین سناتور ایالت آیووا در تاریخ است. سناتور یکی از اعضای رتبه بندی کمیته بودجه و دارایی است و در کمیته های قضایی و کشاورزی خدمت می کند. سناتور گراسلی رکورد طولانی ترین زمان بدون از دست دادن رای را دارد. آخرین رای از دست رفته او در سال 1993 بود. او از زمان پیوستن به سنا در سال 1981، هر سال جلسات پرسش و پاسخ با رای دهندگان هر یک از 99 شهرستان آیووا برگزار می کند.

در بعدازظهر زیبای بهاری پر از آفتاب در 11 آوریل 2023، پلنت پدلر میزبان سناتور آمریکایی چاک گراسلی برای بازدید از تأسیسات گلخانه ای و جلسه تاون هال بود، که بخشی از تور سالانه 99 شهرستان او است. سناتور Plantpeddler را از سال 1995 به یک ایستگاه ثابت تبدیل کرده است و از غرق شدن در رشد در Plantpeddler و مهمتر از آن وضعیت صنعت گلخانه لذت می برد. او پس از بازدید از تأسیسات Plantpeddler Young Plant، با تیم Plantpeddler درگیر شد تا به سؤالات پاسخ دهد و در مورد موضوعات جاری درباره طیف گسترده ای از موضوعات بحث کند.

برای اطلاعات بیشتر:
نبات فروش
530 Second Avenue SW
کرسکو، IA 52136
تلفن: 800.827.1654
فکس: 563.547.5792
[email protected]
www.plantpeddler.com



منبع