شرکت هلندی مادران فنلاندی را با آستین گل رز جدید جشن می گیرد

کوئن پک از 13 تا 16 ژوئن در نمایشگاه خرده فروشی Vireõ در هلند خواهد بود. می توانید ارزش افزوده آنها و البته این آستین جدید را در آنجا ببینید.

این گیاهان اغلب در برنامه های تلویزیونی محلی نمایش داده می شوند و Vireõ سال ها حامی مالی بوده و تلاش می کند تا به رسمیت شناختن این محصول را ارتقا بخشد.

این روز مادر برای مادران فنلاندی بیش از هر زمان دیگری جشن خواهد بود. شرکت هلندی HPD برای اولین بار یک آستین سفید با پاپیون به گل رزهای گلدانی خود اضافه کرده است. آنها اینها را از کوئن پک سفارش دادند.

HPD سالانه بیش از 13 میلیون گل رز گلدانی می‌کارد که همگی از قلمه‌های خودشان هستند. این آنها را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گل رز در هلند تبدیل می کند. از آنجا که خرده فروشی شامل تعداد زیادی است، کارخانه ها عمدتاً از طریق این کانال به دست مصرف کنندگان می رسند.

در حین بازدید از تاسیسات بزرگ هشت هکتاری HPD، چیزهایی مانند اتوماسیون مدرن را می توان تحسین کرد. آنها با ربات ها و دوربین های مختلف، هر گیاه را چندین بار در طول کشت ارزیابی می کنند. در نتیجه، گل رزهای گلدانی دقیقاً همانطور که مشتریان می خواهند تحویل داده می شوند. برخی می خواهند شکوفه های بیشتری داشته باشند، و در آلمان ترجیحاً هنوز در جوانه زدن هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
کوئن پک بی وی
8 دی لوتن وگ
1187 WB, Amstelveen, NL
www.koenpack.com

HPD Potplanten – مخفف Hedera Plant، Pouw en W. van Diemen – از سال 1998 وجود داشته است. آنها طیف گسترده ای از گیاهان سبز و برچسب “رزهای مورد علاقه” را تحت نام چتر Vireõ به بازار عرضه می کنند.

HPD
فروش کارخانه Vireõ
13 هوفدوگ
1424 PC, De Kwakel, NL
www.vireo.nl



منبع

از آنجایی که گیاهان در سراسر جهان می روند، خنک سازی مهم است. رشد یک گل رز در حدود 5 تا 6 درجه سانتیگراد متوقف می شود و برای خنک نگه داشتن اتاق ها تا حد امکان، 2300 پنل خورشیدی روی پشت بام بیش از 400000 کیلوگرم CO2 صرفه جویی می کنند. پیتر توضیح می دهد: “این به خوبی با افزایش هزینه انرژی همراه است.”

هفته گذشته، آنها شروع به پوشاندن 35000 گل رز در چهار رنگ سفید، صورتی روشن، صورتی تیره و قرمز کردند. همه برای این مناسبت و فقط برای فنلاند. پیتر میدلکوپ، مدیر حسابداری که مسئول بازاریابی در فروش گیاهان Vireõ، شرکت چتر HPD است، می گوید: «این یک بازار فروش بزرگ است.


هانس دی جونگ از کوئن پک و پیتر میدلکوپ از HPD با آستین و پاپیون سفید رز جدید.