صدها گل ارکیده در Salone del Mobile میلان پس‌زمینه ایجاد می‌کنند

ارکیده و طراحی: یک تطابق کامل
متصدی و مبتکر Masterly Nicole Uniquole: “مفهوم Masterly ترکیبی از هنر و طراحی است. به طور سنتی، هنرمندان گل منبع الهام بودند، بنابراین ارکیده را نمی توان از طراحی هلندی غایب کرد. ارکیده مدرن و ظریف مانند یک قطعه جواهر است که دارای داستانی برای فضای داخلی شما».

قدرت کنتراست
در دکوراسیون کلاسیک سفید کاخ، ارکیده‌ها (که توسط ساند و اسپیکر دلفت چیده شده‌اند) توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند و قطعات طراحی اتاق را تحسین می‌کنند. صدها گل ارکیده با سینی های Elho و در چیدمان هایی با گلدان های چینی کلاسیک رویال دلفت در نصب های کمتر از چهار متری گنجانده شده اند. ارائه مجموعه ای غنی از Phalaenopsis و ارکیده های منحصر به فرد به Palazzo Giureconsulti نمادین رنگ و زندگی می بخشد.

منبع و اعتبار عکس: Orchidsinfo.eu



منبع

از 18 تا 23 آوریل، صدها ارکیده غرفه هلندی Masterly را در طول نمایشگاه بین المللی طراحی Salone del Mobile در میلان تزئین خواهند کرد. Masterly طراحی هلندی را به نمایش می گذارد و در Palazzo Giureconsulti، در فاصله ای کوتاه از Duomo واقع شده است. Orchid Netherlands نمایش گل را ارائه می دهد.

Masterly از 18 تا 23 آوریل در Palazzo Giureconsulti در Piazza Mercanti در میلان ایتالیا برگزار می شود. اطلاعات بیشتر را می توانید در www.orchidsinfo.eu بیابید.

ارکیده برای میلان
از آنجایی که ارکیده ها عمر مفیدی بسیار بیشتر از هفته نمایشگاه دارند، همه گیاهان به طور سنتی در آخرین روز نمایشگاه توزیع می شوند. این یک موفقیت بزرگ هر سال است. تعداد زیادی از ساکنان میلان به لحظه توزیع می آیند تا ارکیده ها را با آغوش باز دریافت کنند و برای مدت طولانی از آنها در خانه لذت ببرند.


Palazzo Giureconsulti، اعتبار: Nicole Marnati