طرح استراتژی باغبانی زیست محیطی در پارلمان اسکاتلند ارائه شد

استراتژی رشد هفت جاه طلبی را برای تصمیم گیرندگان اسکاتلند تعیین می کند:

  • سلامت – ایجاد اسکاتلند سالم تر از طریق باغبانی.
  • اقتصاد – رشد اقتصادی سبز، مشاغل با کیفیت بالا و سرمایه گذاری در آموزش/مهارت ها را توسعه دهید.
  • محیط زیست – برای کاهش تغییرات آب و هوا.
  • محلی – افزایش استفاده از گیاهان اسکاتلندی و انگلستان.
  • صنعت – رشد اسکاتلند را از طریق سرمایه گذاری، کمک های مالی توسعه و کاهش هزینه های انجام تجارت هدایت می کند.
  • طبیعت شهری – ایجاد یک سیستم برنامه ریزی سبزتر.
  • امنیت زیستی – افزایش و محافظت از سرمایه طبیعی اسکاتلند.

راشل همیلتون، MSP، گفت: “صنعت باغبانی اسکاتلند نقشی حیاتی در اقتصاد ما و تلاش‌های ما برای رسیدن به خالص صفر تا سال 2045 ایفا می‌کند. درست است که ما از این فرصت در پارلمان اسکاتلند استفاده کنیم تا به سهم خود در اقتصاد اسکاتلند توجه کنیم. و محیط ما.”

جرمی بالفور، مایلز بریگز، شارون دووی، آنابل یوینگ، راسل فیندلی، مردو فریزر، مگان گالاچر، کنت گیبسون، پم ​​گوسال، جیمی گرین، دکتر ساندش گلهان، بیل کید، فولتون مک گرگور، ایوان مک کی، ادوارد مک میلان داگلاس راس، کالین اسمیت، الکساندر استوارت، پل سوینی، آنی ولز، تس وایت.

انجمن صنفی باغبانی (HTA) از ارائه یک طرح پارلمانی توسط Rachael Hamilton MSP، که بحثی را در مورد راه اندازی اخیر استراتژی رشد HTA در اسکاتلند به همراه خواهد داشت، استقبال کرده است.

“من خوشحالم که از حمایت فراحزبی برای طرح خود در مورد استراتژی باغبانی محیطی HTA برخوردار شدم. با تأمین این حمایت، اکنون می‌توانیم منتظر بحث سازنده درباره این طرح‌ها در هالی‌رود باشیم.»

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن صنفی باغبانی
www.the-hta.org.uk

اکنون تصمیمی در مورد زمان بحث در مورد این پیشنهاد در هالیرود گرفته خواهد شد که با حمایت چندین نماینده پارلمان اسکاتلند از جمله:

استن گرین، رئیس گروه توسعه سیاست HTA اسکاتلند، اظهار داشت: «بسیار دلگرم کننده است که از پارلمان اسکاتلند برای صنعت خود حمایت می کنیم. درک این موضوع که باغبانی از طریق توسعه فضای سبز شهری و شیوه ای که اکثر اسکاتلندی ها زندگی می کنند برای رفاه ما مرکزی است، برای توسعه آینده صنعت ما بسیار مهم است. اعضای ما از چشم انداز تعامل با فرصت های جدیدی که به وجود می آیند هیجان زده هستند. ما فرصت را در توانایی جمعی خود برای مقابله با جایگزینی واردات، کاهش تغییرات آب و هوا، صفر خالص و برنامه های تنوع زیستی می بینیم.



منبع

در این طرح کامل آمده است: «پارلمان از راه‌اندازی استراتژی رشد باغبانی محیط‌زیست اسکاتلند انجمن صنفی باغبانی استقبال می‌کند. درک می کند که هدف این استراتژی حمایت از رشد صنعت باغبانی و محوطه سازی است که حدود 2.8 میلیارد پوند به اقتصاد اسکاتلند و بیش از 64000 شغل از جمله در مرزهای اسکاتلند کمک می کند. نقش باغبانی و باغبانی را در کمک به اهداف خالص صفر اسکاتلند به رسمیت می شناسد و خاطرنشان می کند که این استراتژی در جلسه اخیر در پارلمان اسکاتلند گروه بین حزبی باغبانی و باغبانی ارائه شده است.