فابین رود، حراج دار، گل داودی خود را تعمید می دهد

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن
Lavendelweg 15
1435 EW، Rijsenhout
تلفن: 387000 297 (0) +31
www.royalvanzanten.com



منبع

فابین یک گل داودی اسپری صورتی شدید با مقاومت خوب است که آن را برای کشت پایدار عالی می کند. جهش یافته های رنگی بدون شک در آینده نزدیک در دسترس خواهند بود.

در 8 ژوئن 2023، فابین رود، حراجدار رویال فلورهلند، گل داودی خود را با نام فابین تعمید داد. این جشن در طول آزمایش های گل داودی بریده شده در Royal Van Zanten در Valkenburg، در استان هلند جنوبی برگزار شد. اما از حراج‌دار خواسته نشد که این گل داوودی صورتی شدید را به شکلی غیرعادی تعمید دهد.

ریور فلاورز و زنتو
گل داوودی اسپری فابین در حضور پرورش دهندگان پر افتخار این رقم جدید به نام های ریور فلاورز (که در حال حاضر 25000 ساقه در هفته تولید می کند) و زنتو (به زودی 15000 ساقه در هفته تولید می کند) نامگذاری شد. همچنین در مراسم تعمید تعداد زیادی خرده فروش که علاقه زیادی به فابین داشتند حضور داشتند.

چشم نواز صورتی شدید
Fabienne (شماره VBN 128186) یک گل داودی اسپری با شاخه های گسترده با شکوفه های صورتی شدید است. این گل‌ها بزرگ و دوتایی هستند و آن را به یک چشم‌نواز واقعی تبدیل می‌کنند: در دسته گل‌ها و همچنین به تنهایی و در چیدمان‌ها بسیار عالی هستند. نقطه فروش منحصر به فرد: گل ها تازه و رنگی زنده می مانند. فابین همچنین یک گل داودی قوی است که برای مدت طولانی لذت می برد.

خودش را دید
حراج‌دار فابین رود پیوند خاصی با گل داودی اسپری جدید دارد: او این نوع صورتی پررنگ را در حین بازدید از آزمایش گل قبلی در رویال ون زانتن مشاهده کرد. و آنجا و بعد عاشق آن شد. اما این پایان داستان نیست، زیرا گل داودی اسپری جدید اکنون نام او را به خود اختصاص داده است.