فصل پنجم «زندگی در شکوفه» در سراسر ایالات متحده پخش می شود


جی شوانکه، مجری و خالق سریال، می گوید: «به سختی می توانم باور کنم که پنج فصل از آن گذشته است. “زندگی در شکوفه” در ایالات متحده در ایستگاه های تلویزیون عمومی (PBS) در سراسر کشور دیده می شود. فصل پنجم زندگی در بلوم جی شوانکه قبلاً سه برنامه را با ایستگاه‌های تلویزیون عمومی (PBS) ما پخش کرده است و ایستگاه‌های بیشتری هر هفته آن را به برنامه خود اضافه می‌کنند.

این برنامه در زمان‌هایی پخش می‌شود که توسط ایستگاه‌های تلویزیون عمومی محلی تعیین می‌شود، بنابراین بینندگان باید با ایستگاه تلویزیون عمومی محلی یا فهرست‌های محلی خود برای تاریخ و زمان تماس بگیرند. برای پیدا کردن پخش کننده در منطقه خود، به www.uBloom.com/find مراجعه کنید. این نمایش همچنین برای پخش از طریق PBS Passport در دسترس است.

سرگرمی بیشتر گل – با تاکید بر فواید سلامتی و سلامتی گل ها – برای فصل پنجم ارائه می شود، از جمله نمایش هایی با مضمون دسته گل، الهام فرانسوی، کالاس، رنگ آبی، زبان گل ها و موارد دیگر! فصل پنجم توسط تعداد بیشتری از ایستگاه های تلویزیونی عمومی در بازارهای بیشتری نسبت به قبل برنامه ریزی شده است و بینندگان در مورد قسمت های جدید هیجان زده هستند. شوانکه خاطرنشان می کند: “من عاشق خلاقیت اضافه ای هستم که مهمانان ما به نمایش می آورند.” میهمانان شامل تصویرگر آنتونی کارپنتر، کارشناس باغ ناتالی کارمولی، و نویسنده لیزا رز هستند. “من از کشف نحوه تلاقی گل ها با مهمانان و هر تخصص لذت می برم.”

“البته، ما چند مکان برای به اشتراک گذاشتن با بینندگان داریم. مزرعه ساعت طلایی گیاهان دارویی و گل ها را پرورش می دهد – کشاورزان واقعا آگاه، و طبیعتاً، من چند ترتیب را در محل انجام می دهم. ما همچنین از باغ ها و مجسمه سازی فردریک مایجر بازدید می کنیم. باغ گیاه شناسی در سطح جهانی در حیاط خلوت خودمان، به اصطلاح، بنیاد گل های روز یادبود و بانک آمریکا به ما در گورستان خانه های کهنه سربازان میشیگان در گراند رپیدز، همراه با داوطلبان محلی برای گذاشتن یک گل رز بر سر قبر هر کهنه سرباز ملحق شدند. حرکت صبح در مکانی که متأسفانه در گذشته نادیده گرفته شده است.” “من فکر می کنم که این تجربه به افزایش آگاهی در مورد جانبازان، آن گورستان خاص و همچنین در مورد قدرت شفابخش گل ها کمک می کند.”

جی شوانکه می گوید: «تحقیقات نشان داده است که وجود گل ها تأثیر فوری بر سلامت و شادی افراد دارد. “ماموریت مادام العمر من این بود که به مردم نشان دهم که بهبود زندگی روزمره آنها با گنجاندن گل چقدر آسان است.”

مجری برنامه جی شوانکه یک گلفروش نسل چهارم، نویسنده برنده جایزه و سخنران است که اشتیاقش به گل ها مسری است. تاثیر گل ها بر سلامتی و تندرستی یکی از ویژگی های هر قسمت است. “پاسخ بینندگان در سرتاسر ایالات متحده همچنان بسیار مثبت است. مردم به زیبایی و آرامشی که گل ها ارائه می دهند چسبیده اند – آنها به سادگی با استراحت و تماشای نمایش متوجه می شوند.” در واقع، استقبال بینندگان آنقدر مثبت است که جی تصمیم گرفت ترتیبات بینندگان را در فصل جدید به اشتراک بگذارد. “هر هفته، ما تصاویری از ترتیباتی دریافت می کنیم که نمایش بینندگان را برای ایجاد آنها الهام می بخشد – و آنها فوق العاده هستند – بنابراین ما تصمیم گرفتیم که آنها را به اشتراک بگذاریم، البته با اجازه. این دقیقاً دلیلی است که ما نمایش را می سازیم – تا بینندگان را تشویق کنیم که تجربه کنند. گل‌ها را شخصاً و بیشتر اوقات. در واقع، چندین بیننده به طور منظم تصاویر گل‌های خود را با من به اشتراک می‌گذارند – زوجی که قبلاً هرگز گل چیده بودند حتی پروژه‌های گل خود را به صورت هفتگی به اشتراک می‌گذارند! آنها با تأثیر مثبت گل فروخته می‌شوند. شوانکه گفت: در زندگی آنها.

موفقیت آنها نشان دهنده این است که J تکنیک های ساده ای را با مخاطبان به اشتراک می گذارد که موفقیت را تضمین می کند. او همچنین از دوستان و مهمانان برای بخش هایی با صنایع دستی، آشپزی، کوکتل و گل برای سرگرمی پذیرایی می کند. گل‌های خشک و نگهداری‌شده، گل‌های استوایی و نوآوری در گل‌ها، همگی موضوعات هستند، همچنین دستور العمل‌هایی با گل‌ها به عنوان مواد اولیه و کوکتل‌های گل، از جمله انواع غیرالکلی، همگی موضوعات هستند.

J Schwanke’s Life in Bloom همچنین شامل بازدید از کشاورزان گل و همچنین انواع دیگر مزارع محلی و کشاورزان می شود – ارتباط با گل ها به روش های غیرمنتظره. شوانکه خاطرنشان می کند که “همه چیز در جهان به هم مرتبط است، بنابراین مهم است که مواردی مانند پایداری را در نظر بگیریم؛ اینکه چگونه سلامت جمعیت زنبور عسل بر گل ها، غذا و مردم تاثیر می گذارد؛ چگونه مراتع، که شامل سبزی های گلدار است، تغذیه را در غذاهای پرورش یافته در آنجا تامین می کنند. اهمیت آشنایی با کشاورز محلی خود و یادگیری در مورد شیوه های آنها.”

فصل پنجم همچنین شامل یک قسمت ویژه کریسمس است. “گل ها هر تعطیلی را بالا می برند، و کریسمس نیز از این قاعده مستثنی نیست – همانطور که دوستان من در نبراسکا می دانند!” به شوانکه اشاره کرد. من بیش از 25 سال است که در تعطیلات آنجا سخنرانی کرده‌ام، و اکنون کمی از آن سرگرمی گل را به برنامه تلویزیونی می‌آوریم تا همه بتوانند از سنت سالانه لذت ببرند.»

“من از متعهدانه های سریال، در گذشته و حال بسیار سپاسگزارم، اعتقاد آنها به قدرت گل ها و تعهد آنها در تولید آن چیزی است که این کار را ممکن می کند. سرمایه گذاران اصلی مانند CalFlowers، Albertsons Companies، و سرمایه گذار در زیرنویس، Holland America در تیتراژ ذکر شده است، بنابراین بینندگان جدید از حمایت آنها مطلع خواهند شد.”

برای اطلاعات بیشتر:
زندگی در بلوم
تلفن: 616-446-6086
[email protected]
ubloom.com



منبع