فضایی برای رشد حرفه ای و رشد شخصی

“این نوع توانمندسازی ضروری است، زیرا به این معناست که توانایی تصمیم گیری و اقدام برای دستیابی به اهداف خود را داشته باشید. افراد توانمند بیشتر در زندگی شخصی و حرفه ای خود شاد و موفق هستند. همچنین احتمال بیشتری وجود دارد که آنها را انتخاب کنید. در جوامع خود درگیر شوند و تأثیر مثبتی بر تیم ها و بخش های خود بگذارند.”

“منطقه توانمندسازی فضایی است که به پیشرفت حرفه ای، سلامت روان و حرفه شما اختصاص داده شده است. در منطقه توانمندسازی، می توانید در جلسات سفارشی سازی شده با موضوعاتی مانند ایجاد برند خود، همکاری تیمی موثر و تسلط بر تاثیرگذاری بر لینکدین شرکت کنید. همچنین به مربیانی دسترسی خواهید داشت که می‌توانند حضور حرفه‌ای آنلاین شما را بررسی کرده و پیشنهاد دهند، و همچنین تنقلات و نوشیدنی‌های فراوانی برای پرانرژی نگه داشتن شما. و فراموش نکنید که از نوار هد شات ما استفاده کنید، جایی که می‌توانید یک هد شات حرفه ای فوق العاده ای که توسط عکاس ما گرفته شده است.”

چهار جلسه منطقه توانمندسازی در Floriexpo به شرح زیر است:

  • ساختن برند خود: ارزش پیشنهادی شما چیست؟
  • 7 عادت جدید برای همکاری موثر تیمی
  • فعال کردن انجمن شما: تسلط بر نفوذ در لینکدین
  • 5 نکته برای پرورش/ رهبری تیم و فرهنگ خود به صورت حضوری و مجازی.

Floriexpo از 31 مه تا 2 ژوئن 2023 در مرکز کنوانسیون Broward County در فورت لادردیل، فلوریدا برگزار می شود.

Floriexpo یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجارت گل B2B در ایالات متحده است و فقط به دنبال یافتن محصولات و تامین کنندگان جدید نیست. همچنین فرصتی برای یادگیری و رشد به عنوان یک حرفه ای ارائه می دهد و بنابراین سازمان منطقه توانمندسازی را در Floriexpo امسال راه اندازی می کند.

“ما می دانیم که چند سال گذشته برای همه چالش برانگیز بوده است و به راحتی می توان پیشرفت حرفه ای خود را پشت سر گذاشت. اما ما معتقدیم که مهم تر از هر زمان دیگری سرمایه گذاری روی خودمان است، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای. به همین دلیل است که ما را ایجاد کردیم. منطقه توانمندسازی. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا هم در حرفه و هم در زندگی‌تان به پتانسیل کامل خود برسید.”

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریاکسپو
floriexpo.com



منبع