“ما در حال ارائه ابزار کنترل آب و هوا و صرفه جویی در انرژی هستیم”

DryGair در چند سال گذشته موفقیت های زیادی در کاهش هزینه های گرمایش گلخانه ها و تولیدکنندگان داخلی به طور متوسط ​​تا 50 درصد داشته است. این با اجرای فلسفه “راه جدید برای رشد” این شرکت به دست می آید.

امسال در Cultivate در کلمبوس، اوهایو، صدها غرفه‌دار، کارگاه آموزشی و سخنرانی برگزار می‌شود. به عنوان بخشی از این نمایشگاه، شرکت رطوبت زدایی، DryGair، راه حل خود را برای کنترل رطوبت و صرفه جویی در انرژی ارائه خواهد کرد. این شرکت رطوبت گیر پرچمدار خود، DG-12، و همچنین مدل جمع و جور داخلی خود، DG-X را به نمایش خواهد گذاشت. راه حل DryGair نیز در Cultivate Live ارائه خواهد شد. Ziv می گوید: “این ارائه شامل کنترل رطوبت و آب و هوای موثر، گردش هوای نوآورانه، یکنواختی آب و هوا و البته صرفه جویی در انرژی خواهد بود.”

کاهش ردپای انرژی باغبانی تجاری یکی از اهداف اصلی ما به عنوان یک شرکت بوده و هست. زیو شاکد، معاون DryGair می گوید. زمانی که در سال 2010 شروع به کار کردیم، ناکارآمدی‌های روش‌های رایج کنترل رطوبت را شناسایی کردیم و می‌دانستیم که راه‌حل ما می‌تواند مقدار قابل توجهی در مصرف انرژی ذخیره کند. مسائل مربوط به باغبانی، و ما مفتخریم که در خط مقدم این موضوع مهم قرار داریم.”

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی های DryGair
8 خیابان هامانوفیم، هرتزلیا
تلفن: 7730989-9-972+
www.drygair.com



منبع

DryGair در غرفه شماره 1947 که با AdeptAg مشترک است حضور خواهد داشت. این ارائه توسط دیوید بوول از AdeptAg، در روز دوشنبه، 17 جولای، ساعت 16:15 در استیج Cultivate Live برگزار خواهد شد. از پرورش دهندگان، اپراتورهای تاسیسات و هر کسی که علاقه مند به کنترل آب و هوای کارآمد است دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در این ارائه شرکت کنند. همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت شرکت برنامه‌ریزی را از قبل از قبل رزرو کنید.