مت میکا به عنوان معاون وکالت و امور دولتی در AmericanHort منصوب شد

انتصاب مت میکا نشان دهنده تعهد AmericanHort به تقویت تلاش های حمایتی و ایجاد روابط قوی با سیاست گذاران و سهامداران صنعت است. اشتیاق او به صنعت باغبانی و توانایی او در هدایت ابتکارات استراتژیک، موقعیت AmericanHort را به عنوان صدای پیشرو برای متخصصان باغبانی تقویت می کند.



منبع

مت به عنوان معاون وکالت و امور دولتی، ابتکارات استراتژیک AmericanHort را برای ترویج سیاست‌های قانونی و نظارتی که رشد، نوآوری و پایداری صنعت باغبانی را تقویت می‌کنند، رهبری خواهد کرد. تخصص او در پیمایش پیچیدگی‌های امور دولتی و روابط قوی او با سیاست‌گذاران در تقویت صدای امریکن هورت و تأثیر آن بر مسائل حیاتی صنعت مؤثر خواهد بود.

مت میکا به عنوان معاون جدید وکالت و امور دولتی AmericanHort منصوب شد. مت با تجربه در روابط دولتی و درک عمیق سیاست های عمومی، ماموریت AmericanHort را برای دفاع و حفاظت از منافع صنعت باغبانی در تمام سطوح دولتی پیش خواهد برد.

مت با دو دهه تجربه در وکالت و امور دولتی، سابقه اثبات شده ای در توسعه استراتژی های موثر و ایجاد ائتلاف برای پیشبرد منافع سازمان های مختلف صنعتی دارد. او با موفقیت چشم‌انداز قانون‌گذاری و نظارتی را پشت سر گذاشته و با ذینفعان و سیاست‌گذاران همکاری نزدیک داشته است تا نتایج مثبت را به همراه داشته باشد. تخصص گسترده او AmericanHort را برای رسیدگی به چالش های کلیدی صنعت و تضمین رشد و موفقیت مستمر بخش باغبانی توانمند می کند. درک عمیق مت از چشم انداز قانونی و نظارتی، همراه با روابط قوی او با سیاست گذاران و سهامداران صنعت، توانایی AmericanHort را برای شکل دادن به سیاست هایی که از رشد و شکوفایی بخش باغبانی حمایت می کند، افزایش می دهد.
مت میکا گفت: «مفتخرم که به AmericanHort به عنوان معاون وکالت و امور دولتی بپیوندم. صنعت باغبانی بخش مهمی از اقتصاد ما است و به رفاه جوامع در سراسر کشور کمک می کند. من از کار با تیم اختصاصی AmericanHort و اعضای پرشور برای حمایت از سیاست هایی که از نوآوری و رشد کسب و کار حمایت می کنند، هیجان زده هستم. ما با هم از یک صنعت باغبانی قوی و رو به رشد دفاع خواهیم کرد.

کن فیشر، مدیر عامل AmericanHort گفت: “AmericanHort خوشحال است که مت به تیم ما خوش آمد می گوید.” “تجربه قوی مت در روابط دولتی و درک عمیق او از سیاست های عمومی، تلاش های حمایتی ما را افزایش می دهد و توانایی ما را برای شکل دادن به سیاست های مطلوب برای صنعت باغبانی تقویت می کند. ما مطمئن هستیم که رهبری و چشم انداز استراتژیک مت مهم خواهد بود زیرا ما برای دستیابی به یک محیط تجاری مطلوب و رسیدگی به چالش های پیش روی صنعت باغبانی تلاش می کنیم.