“محافظت در برابر امواج و صاعقه برای گلخانه ها

دستگاه های حفاظت از ولتاژ به عنوان جریان برق گیر، برق گیر و برق گیر ترکیبی طبقه بندی می شوند. هر نوع برقگیر در مناطق خطر تعریف شده عملکرد خاص خود را دارد و باید بتواند جریان های صاعقه یا نوسانات را بدون تخریب انجام دهد تا از این جریان ها به تاسیسات الکتریکی و سیستم های فرآیندی گلخانه آسیب نرساند.

برای اطلاعات بیشتر:
Auke Roeleveld – فروش و بازاریابی
R3 & A Limited
[email protected]
www.r3alimited.com



منبع

طبق گفته Auke Roeleveld با R3&A Limited، پیاده سازی هوش مصنوعی (AI)، فناوری نورپردازی پیشرفته، و گلخانه های خورشیدی در حال تبدیل شدن به گزینه های حیاتی برای توسعه راه حل های پایدار است که بهره وری را افزایش می دهد. “مفهوم حفاظت از نوسانات و صاعقه برای گلخانه های مدرن “هوشمند” بیش از هر زمان دیگری برای ایمن سازی فرآیندهای تولید اهمیت دارد. در این رویکرد، گلخانه به مناطقی با پتانسیل خطر متفاوت تقسیم می شود. دستگاه ها و اجزای آن مشخص می شوند.»

هنگام حفاظت از افراد، جلوگیری از آتش سوزی و محافظت در برابر خرابی سیستم های مهم شبکه ای، حفاظت در برابر برق و صاعقه اجزای ضروری هستند.

از ریسک های غیر ضروری خودداری کنید با کمک یک مفهوم حفاظتی کارآمد
R3&A Limited یک شرکت کانادایی، مستقل و با مالکیت خصوصی است که به ارائه راه‌حل‌ها و خدمات حفاظت از امواج و صاعقه برای محافظت از افراد، ساختمان‌ها، اشیاء و سیستم‌ها اختصاص دارد. R3&A Limited در Cobourg، Ontario واقع شده است و با افتخار نماینده DEHN، یک رهبر جهانی در راه حل های حفاظت از امواج و صاعقه است.