محلول های محیط رشد جدید ارائه شده در Cultivate’23

Klasmann-Deilmann در غرفه شماره 3425 حضور دارد.



منبع

ریموند ون ایسپلن، مدیر محصول Nygaia می گوید: “Nygaia یک رویکرد کاملاً جدید در صنعت بسترسازی است و می تواند نقطه عطفی برای باغبانی پایدار باشد.”

نیگایا: بستر آینده
فیبر بستر Nygaia یک نوآوری جدید رسانه ای در حال رشد است. راه حل با تکنولوژی بالا برای تکثیر در شرایط کنترل شده به ویژه برای کشت گیاهان جوان در هیدروپونیک و کشاورزی عمودی جالب است. Nygaia بی اثر است، فاقد نمک است، آب را نگه می دارد و به طور مطلوب از رشد ریشه پشتیبانی می کند. ساخته شده از مواد اولیه کاملاً زیست تخریب پذیر و زیستی، در طول کمپوست شدن کاملاً تخریب می شود و هیچ گونه باقیمانده ای از خود باقی نمی گذارد. در سال 2023، فیبر بستر Nygaia با مقادیر آزمایشی به مشتریان آزمایشی معرفی خواهد شد. تولید منظم در سال 2024 شروع می شود.

Growcoon: ایجاد نوآوری برای انتشار پایدار
چند سالی است که Growcoon به عنوان یک سیستم رشد موثر در باغبانی تثبیت شده است. گلدان تکثیر کاملاً زیست تخریب پذیر مبتنی بر پلیمرهای زیستی با ساختار توری باز که در سینی های تکثیر استفاده می شود، بستر شل و پر شده را در کنار هم نگه می دارد و یک توپ ریشه پایدار را تشکیل می دهد. بنابراین گیاهان جوان را می توان با سرعت بیشتری پیوند زد یا فرستاد و زمان تکثیر را کوتاه کرد و شکست محصول را کاهش داد. بسیاری از پرورش دهندگان به دلیل این مزایای عمده، این محصول نوآورانه را در کشت خود پیاده سازی کرده اند.

بسترهای پیشرفته: عملکرد بالا، قابل اعتماد، پایدار
این خط تولید پیشرفته جدید، مواد خام با ارزش را با کاهش ردپای کربن ترکیب می کند. ترکیبات جایگزین ممتاز مانند الیاف چوب GreenFibre®، زغال سنگ Shakti Cocos®، پرلیت و موارد دیگر در کنار پیت برای تقویت ویژگی‌های اساسی در بستر استفاده می‌شوند. Klasmann-Deilmann همه این ترکیبات را در امکانات خود تولید می کند. دکتر سباستین کیپ، رئیس بخش، می گوید: “زیرهای پیشرفته ما نتیجه دهه ها تحقیق، توسعه و تجربه در رسانه های رو به رشد است. آنها بهترین مواد خام و بسترهای با بالاترین کیفیت را دارند و در عین حال از منابع پایدارتر برای محیط زیست و آب و هوا استفاده می کنند.” مشاوره ای.

در طول Cultivate 2023، تیم Klasmann-Deilmann Americas طیفی از پیشرفت‌های جدید را به بازار آمریکا ارائه می‌کند.