مرزهای جدید کود دهی خودکار

برای دریافت برگه فنی و قیمت اینجا کلیک کنید (انگلیسی)

برای دریافت برگه فنی و قیمت اینجا کلیک کنید (ایتالیایی)

برای اطلاعات بیشتر
Nido srl
آندره آ کارلونی
[email protected]
[email protected]
www.nidopro.com



منبع

سیستم را می توان از طریق تلفن هوشمند مدیریت کرد. Nido به لطف وب اپلیکیشن نوآورانه که امکان تجزیه و تحلیل تمام پارامترها و نتایج برش را می دهد، حتی قدرتمندتر می شود.

مارتینا چیجو و آندریا کارلونی

آخرین نوآوری “Nido” در مورد کود دهی در محصولات محافظت شده – One V2 – اولین حضور بین المللی خود را در نمایشگاه Greentech در آمستردام انجام خواهد داد.

“این سیستم با هر سیستم هیدروپونیک موجود دیگر سازگار است و برای همه محصولات بدون خاک، نظارت و حفظ محدوده محلول های غذایی بهینه، مدیریت pH و کودها ایده آل است. این سیستم برای گلخانه های کوچک و متوسط ​​از 1 تا 4000 متر مربع مناسب است.” Nido srl در Cattolica (ریمینی) مستقر است.

نسخه جدید Nido One V2 می تواند بین 10 تا 10 هزار لیتر آب مدیریت کند. “این راه حل قطعی برای اتوماسیون پیشرفته در محصولات است. با توانایی آن در مدیریت کوددهی، آب و هوا و دستگاه های گلخانه ای، به بهینه سازی کشت به روشی ساده و دقیق کمک می کند. می تواند تنها در چند دقیقه نصب شود و هر محصولی را تغییر دهد. یک سیستم خودکار پیشرفته و مطابق با استانداردهای کشاورزی 4.0.”

برنامه های از پیش تعیین شده حتی به کمتر متخصص ترین تولیدکنندگان نیز کمک می کند تا حداکثر محصول خود را به دست آورند: اپراتورها فقط باید «دستور العمل» را تنظیم کنند و Nido محصول را طوری تغذیه می کند که با حداقل ورودی، محصول را به حداکثر برساند.

Nido One V2 با تمام سیستم های بسته هیدروپونیک و ایروپونیک با حوضچه آب بین 10 تا 10000 لیتر سازگار است. برخلاف کودهای خطی سنتی، Nido One V2 مستقیماً با محلول مغذی به مخزن متصل می شود و به لطف سنسورهای دیجیتال pH و EC، کیفیت آب را به صورت ثابت و دقیق تنظیم می کند.

مدیر عامل آندریا کارلونی توضیح می دهد که “سیستم مدیریت خودکار ما را می توان تنها در چند دقیقه نصب کرد: فقط دو سوراخ در مخزن محلول غذایی لازم است تا گلخانه خودکار و متصل شود. سیستم ما به دلیل سادگی، کارایی و محتوی بودن آن متمایز است. هزینه در مقایسه با هر فناوری دیگری که در بازار وجود دارد.”