مشارکت گسترده شرکت های گل در نمایشگاه IPM شانگهای 2023


Jeroen، مدیر کل NIF، و Yan Liang، مدیر فروش. NIF بر تهیه مواد پشتیبانی برای تولید گیاهان مانند ارکیده، تولید گوجه فرنگی و غیره تمرکز دارد.


هارینی کورلیپارا، مدیر کل مهدکودک ترا نوا، و چن چن، رئیس چین. ترا نوا در 30 سال نزدیک به 1200 گونه جدید گل چند ساله به جهان اضافه کرده است.

منتظر گزارش تصویری ما باشید!



منبع


ژو شیلیانگ، مدیر کل باغبانی Yihua. شرکت Yihua باغبانی، آموزشی ویبولیتین بر تحقیق در مورد پرورش نهال گل کلون و فناوری تولید گلدان متمرکز است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی گل و باغبانی چین به عنوان اولین نمایشگاه شخصی باغبانی در مقیاس بزرگ پس از همه‌گیری، بیش از 500 غرفه‌دار از 21 کشور و منطقه را به خود جذب کرد. در سالن W3، انواع گل های جدید با امکانات و تجهیزات پشتیبانی به طور گسترده به نمایش درآمد. بدیهی است که بسیاری از غرفه داران گل از چین از جمله Dahan Technology، Yuanyi Seedlings، Yihua Gardening، Juyang Gardening، Fun Fun و سایر شرکت ها در این نمایشگاه شرکت کردند.


خانم شو لیلی از پارک صنعتی نوآوری علم و فناوری گل دلتای رودخانه سونگ جیانگ یانگ تسه شانگهای. پارک صنعتی گل علم و نوآوری دلتای رودخانه شانگهای سونگ جیانگ یانگ تسه یک مجتمع تجاری گل است که تولید و پردازش، تدارکات تجاری، زنجیره سرد انبارداری، خدمات صنعتی، نمایشگاه ها و جشنواره ها را ادغام می کند.

Selecta-one آلمان (Xileda) چندین گونه میخک را در محل به نمایش گذاشت و انواع PinkKisses™ first kiss™ بسیاری از بازدیدکنندگان را متقاعد کرد که در غرفه توقف کنند. در تصویر آقای ژانگ تیانلی، مدیر کل Selecta-one چین است.

اما همچنین شرکت‌هایی که از خارج از کشور آمده بودند در این نمایشگاه شرکت کردند: گروه گیاهی دلوشی از بلژیک گل‌های آناناس رنگارنگ را آورد. Anzu از هلند Phalaenopsis و Anthurium و غیره را به نمایش گذاشت. امسال هیچ نمایشگاهی از اکوادور یا سایر مناطق آمریکای لاتین نیامد و پرورش دهندگان گل رز کمتر بودند.


شرکت Hangzhou Zhuangcheng بر صادرات مختلف محوطه سازی گیاهان کوچک به خارج از کشور تمرکز دارد.