مهد کودک بیلی تغییراتی را در تیم های بازاریابی و برند ایجاد می کند

ریچل پرسکات با سابقه ای در مدیریت تولید و فروش به بیلی می پیوندد. او به عنوان هماهنگ‌کننده برنامه خرده‌فروشی و چشم‌انداز به تیم برند می‌پیوندد و تلاش‌ها را در ایجاد روابط با مراکز باغ و شرکای چشم‌انداز رهبری می‌کند. لایسی گراگنانی، مدیر توسعه برند و تجارت، می گوید: «ما بسیار هیجان زده هستیم که فردی با سابقه و شخصیت راشل را به تیم برند خود اضافه کنیم. “نگرش مثبت عفونی و پیشینه عمیق او در تولید و چشم انداز، تیم ما را به خوبی تکمیل می کند و به تلاش های ما در ادامه رشد مارک های خود در مرکز باغ و کانال های چشم انداز کمک می کند.”



منبع

گرچن مک ناتون بیش از دو سال است که با بیلی کار می کند و به عنوان متخصص ارتباطات و محتوا کار می کند. در نقش جدید خود به عنوان استراتژیست ارتباطات و محتوا، او تیمی را رهبری می کند که محتوای متمرکز بر مصرف کننده، بیلی و کانال های رسانه های اجتماعی برندهای مصرف کننده آن و فعالیت های روابط عمومی را پوشش می دهد. از زمان پیوستن به تیم، گرچن ایده‌های تازه‌ای به ارمغان آورده، فرآیندهای ما را اصلاح کرده و خود را به عنوان یک رهبر قوی نشان داده است. ما از اینکه او مسئولیت های بیشتری را بر عهده بگیرد و بینش های استراتژیک بیشتری را در موقعیت جدید خود ارائه دهد، هیجان زده هستیم.

بیلی تغییراتی در تیم بازاریابی و برند ایجاد کرده است. در تیم بازاریابی، گرچن مک ناتون به عنوان استراتژیست ارتباطات و محتوا انتخاب شده است و کتی سوارتزر به عنوان متخصص رسانه های اجتماعی می پیوندد. در تیم برند، ریچل پرسکات به عنوان هماهنگ کننده برنامه خرده فروشی و چشم انداز می پیوندد. این تغییرات پشتیبانی را برای مشتریان بیلی و همچنین شرکای برندهای مصرف کننده بیلی در سراسر جهان گسترش خواهد داد.

کیتی سوارتزر به عنوان متخصص رسانه های اجتماعی به بیلی می پیوندد. در این نقش جدید، او مسئولیت اجرای روزانه رسانه های اجتماعی و محتوای دیجیتال برای برندهای مصرف کننده بیلی و رسانه های اجتماعی بیلی را بر عهده خواهد داشت. McEnaney می افزاید: “ما از ایجاد این نقش جدید و خوش آمدگویی به کتی در تیم هیجان زده هستیم.” “پیشینه او در کار آژانس بازاریابی، رسانه های اجتماعی و روابط عمومی از تمرکز ما بر رشد آینده با این کانال های حیاتی حمایت می کند.”