مهد کودک Piet Vijverberg 25 سال از کشت Phalaenopsis را جشن می گیرد

برای اطلاعات بیشتر:
پیت وایوربرگ
Alkemadelaan 3, 2681 LX
هیولا، وستلند، هلند
تلفن: +31 (0) 174 631 940
[email protected]
pietvijverberg.nl



منبع


مایک و جرون برای بازدید از پنج برنده کمپین پیروزی 25 ساله Phalaenopsis در Westland و Aalsmeer تور کردند. برندگان (از سمت چپ بالا در جهت عقربه‌های ساعت) Jan-Anne Tolsma و Tim ten Brink of OZ Plants، Tessa Fransen از Gimall Plants، Peter van Wijlen از Just Plants، Wilfried van der Hoeven از Just Plants و Marc Guyt از Grotex هستند.

25 سال از زمانی که مهد کودک Piet Vijverberg شروع به رشد phalaenopsis کرده است می گذرد. Sander Vijverberg، صاحب نهالستان و نسل سوم Vijverberg، اولین قلمه ها را خودش در سال 1998 کاشت. از آنجا، مجموعه فعلی که بازار اکنون می شناسد، عمدتاً از نام تجاری Star Quality By5 ایجاد شد.

به ستاره ها برس
ارکیده های Piet Vijverberg در گلدان های 12 سانتی متری رشد می کنند و عمدتاً با 3 یا 4 شاخه عرضه می شوند. پرورش دهنده بر روی طیف گسترده ای از انواع و رنگ ها شرط بندی می کند و آنها را در همه مخلوط های ممکن به بازار عرضه می کند.

برای برجسته کردن کیفیت، مجموعه Star Quality By5 چند سال پیش ارائه شد. گیاهان در این محدوده در بسته بندی های لوکس عرضه می شوند. این برند «نمایشگاه» در میان برندهای مختلفی است که مهد کودک مبتنی بر هیولا دارد.

75 سال
سال گذشته، مهد کودک Piet Vijverberg هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. در سال 1946، Kees Vijverberg در Naaldwijk به عنوان یک پرورش دهنده سبزیجات شروع به کار کرد و بعداً به کشت گیاهان زینتی اضافه کرد. پسرش پیت در سال 1964 به این تجارت پیوست و در سال 1993 ساندر، پسر پیت و نوه کیس به این شرکت پیوست. از سال 1984، آنها شروع به پرورش گیاهان آپارتمانی کردند و در سال های اخیر بر روی فالنوپسیس و دراسنا تمرکز کردند. مهد کودک در Alkemadelaan در Monster به تدریج به 7.6 هکتار گسترش یافته است. از این مقدار، 1 هکتار به رشد دراسنا اختصاص داده شده است، در حالی که phalaenopsis در 6.6 هکتار باقی مانده رشد می کند.

غذا خوردن در Triptyque
می گوید این ویژگی ها در عملیات رستوران Triptique نیز منعکس شده است. این رستوران در 1 آگوست 2020 توسط Virginie و Niven Kunz افتتاح شد و در ماه مه 2022 ستاره سبز میشلن دریافت کرد. برای جشن سالگرد، پرورش دهنده هفته گذشته یک کمپین برنده ترتیب داد. هر روز کاری، بیست و پنجمین نفری که سفارش می داد، یک کوپن هدیه برای یک شام کاملاً دو نفره در رستوران ستاره Triptyque در واترینگن دریافت می کرد.