مهندسی خط شستشو برای جعبه های 1 متر مکعبی

برای اطلاعات بیشتر:
Limex – ما ماشین لباسشویی می سازیم
Industrieterrein 120, 5981NC
پانینگن، هلند
تلفن: +31 77 307 4412
ایمیل: [email protected]
www.limex.nl

وقتی دو کسب‌وکار با هم جمع می‌شوند، اتفاق خاصی می‌افتد و هر کدام می‌توانند یک قطعه پازل گمشده را به اشتراک بگذارند. وقتی هر دو طرف درک شهودی داشته باشند و بتوانند معما را با هم حل کنند، هم افزایی ایجاد می شود و نتیجه یک کل است که از مجموع اجزای آن بیشتر است. این دقیقاً همان چیزی است که Limex و VHM Machinery تصمیم به شریک شدن گرفتند.

ماشین آلات VHM
Oogstveld 12, 8307 DV
انس، هلند
تلفن: +31 527 225 000
ایمیل: [email protected]
www.vhm-machinery.nl



منبع

در همین خط
Limex و VHM مدتی است که با یکدیگر آشنا هستند اما قبلاً در پروژه ای با یکدیگر همکاری نکرده بودند. هنگامی که Limex درخواستی از یک پرورش دهنده بزرگ بذر در منطقه Westland هلند دریافت کرد، آنها به نیروهای خود ملحق شدند. درخواست راه حلی بود که بتواند جعبه ها را به طور کامل شستشو دهد، کف کند، ضدعفونی کند، روی هم چیده و بافر کند. مشتری یک خط واحد با Limex به عنوان تماس می خواست. Joep Janssen، مالک Limex می‌گوید: «یک فروشگاه یک‌جا برای ارائه خدمات کامل به مشتری». “این به مشتریان یک نقطه تماس واحد برای تمام خطوط آنها می دهد.” با این حال، در پشت صحنه، اختراع هر دو شرکت ترکیب شد

VHM در اتوماسیون فرآیندهای حمل و نقل مواد و لجستیک جعبه های 1 متر مکعبی، سطل های ذخیره سازی و کیسه های بزرگ تخصص دارد. Rik van Hees، مدیر عامل و مالک VHM، توضیح می‌دهد: «تمرکز ما بر روی محصولات واقعی نیست، بلکه روی فرآیندهای پر کردن، خالی کردن، چرخاندن، انتقال و موارد دیگر است. Limex متخصص در ماشین های شستشو و ضد عفونی جعبه است. این دو تخصص اکنون در یک پروژه استثنایی با هم ترکیب شده اند.

و اتوماسیون جایی است که VHM وارد می شود. VHM ورودی و انتقال اولیه جعبه ها را فراهم می کند. جعبه هایی که توسط دستگاه های Limex شسته شده و فوم ضدعفونی شده اند سپس در 14 پشته از سه جعبه در انتهای خط توسط جزء VHM خط پردازش بافر می شوند. این کار به سرعت یک بار تریلر از جعبه ها آماده بارگیری ایجاد می کند و نیازی به چیدن دستی جعبه ها به صورت جداگانه را از بین می برد.

شستشو، کف کردن و جابجایی جعبه ها
این دو متخصص یک خط واحد را برای این پروژه مشترک مهندسی کردند. Limex واشر جعبه و یک واحد ضد عفونی فوم را عرضه کرد و VHM فرآیندهای تدارکات و جابجایی مربوطه را خودکار کرد. پرورش دهنده بذری که این پروژه را واگذار کرده است از Menno Florades به عنوان یک ضد عفونی کننده برای ضدعفونی کامل جعبه ها پس از شستشو استفاده می کند. Limex برای این ضد عفونی کننده خاص تجهیزات کف کننده خاصی را توسعه داده است، بنابراین انتخاب آنها برای تامین خط یک تصمیم منطقی بود. ضد عفونی کننده فوم زمان تماس طولانی تری روی سطح جعبه دارد، بنابراین اجزای فعال می توانند به طور موثر برای مدت طولانی تری ضد عفونی کنند.

پیکربندی
به گفته جوپ، همکاری در طول فرآیند عالی بود. “در مرحله طراحی خط، ما باید محدودیت در دسترس بودن فضا را در نظر می گرفتیم. ما از ساختار و پیکربندی هوشمندانه و عملی برای جا دادن خط جدید در فضای موجود استفاده کردیم. VHM ثابت کرد که شریک بسیار انعطاف پذیری است. هم Limex و هم Limex VHM این خط را مطابق با نیازهای مشتری تطبیق داد، اما همکاری عالی منجر به یک خط قوی و واحد شده است.”

برای این پروژه، مشتری صراحتاً یک فرآیند شستشو، کف کردن و خودکار را درخواست کرد. یکی از دلایل کاهش هزینه های نیروی کار – که با توجه به بازار کار فشرده فعلی یک نکته مهم است – در حالی که بهبود ارگونومی روی هم چیدن جعبه ها با وزن حدود 30 کیلوگرم، یکی دیگر از عوامل کلیدی بود. اتوماسیون همچنین خطر آلودگی متقاطع را به حداقل می‌رساند زیرا دخالت انسان در طول فرآیند کمتر است.

تخصص ترکیبی Limex و VHM در یک خط شستشوی خودکار مزیت دیگری را برای مشتری به ارمغان می‌آورد: اطمینان از اینکه همه جعبه‌ها هر بار به طور یکنواخت و پیوسته شسته می‌شوند. در زمانی که این بخش به شدت تحت تأثیر ویروس ها، از جمله ToBRFV و CGMMV قرار گرفته است، تکیه بر این عملکرد کلیدی است.