نوابغ در حال جوانه زدن برای جمع شدن در اجلاس گل های آهسته


همانطور که جهان بالا می رود و مانند نیلوفر آبی از گل و لای کووید، با همه شلوغی های انسانی باز می شود، نابغه های جوان در پشت جنبش گل های آهسته خوش بین هستند که برخی از مزایای زیست محیطی اثرات زمین لرزه این ویروس طولانی مدت خواهد بود.

دبرا پرینزینگ، نویسنده باغبانی ساکن سیاتل و مدافع گل های خانگی که در سال 2013 عبارت “گل های آهسته” را ابداع کرد، گفت: “من در استفاده از اصطلاحی که بیش از حد استفاده می شود تردید دارم، اما مطمئناً یک “خط نقره ای” برای همه گیری وجود داشت. او توضیح داد که در ابتدایی‌ترین حالت، گل‌های آهسته از پرورش گل‌هایی که با روش‌های کشاورزی پایدار رشد می‌کنند، در فصل طبیعی شکوفه‌هایشان برداشت می‌شوند، تا حد ممکن نزدیک به شما هستند و توسط گل‌فروشانی تولید می‌شوند که از تکنیک‌های طراحی سبز و بدون مواد شیمیایی استفاده می‌کنند. او مشاهده کرد: «در طول قرنطینه، نه تنها میلیون‌ها آمریکایی مانند گذشته با طبیعت ارتباط برقرار کردند، بلکه صنعت گل مزایای روی آوردن به گونه‌های پرورش‌یافته محلی را شناخت و از آن بهره برد.»

مانند “آهسته غذا”، که خانم پرینزینگ اذعان می کند که الهام بخش حرکت او بوده است، فلسفه این است که برای لذت بردن از یک گل یا یک خوراکی در فصل، بهتر است “صبر کنید”. وقتی صحبت از انتظار شد، مشکلات زنجیره تامین مداوم سونامی معمول گل های وارداتی به بازار ایالات متحده را مختل کرده است و منجر به اعتماد و شناخت تولیدکنندگان گل آمریکایی توسط همه از طراحان گل گرفته تا تزئینات داخلی و عروس های ژوئن شده است.

خانم پرینزینگ از آن زمان تا به حال کتابی در مورد این موضوع نوشته است که بازی را تغییر می دهد، جنبش ملی همنام را تأسیس کرده است، یک فهرست آنلاین از مزارع گل آمریکایی و کانادایی ایجاد کرده، میزبان یک پادکست هفتگی با 5000 شنونده است، و یک نشست سالانه را تولید و مدیریت می کند. هفته آینده، پنجمین نشست سالانه Slow Flowers در مزرعه Maple Grove در بدفورد و Stone Barns Farm & Agricultural Center در Pocantico Hills از 26 تا 28 ژوئن برگزار می شود.

در سال 2017 خانم پرینزینگ اولین اجلاس گل های آهسته را در سیاتل برای حمایت از هفته گل های آمریکا راه اندازی کرد. SFS که «سخنرانی TED برای دوستداران گل» نامیده می شود، شامل سخنرانی ها و نمایش هایی برای علاقه مندان به جامعه گل های آمریکایی است. این اجلاس میزبان تقریباً 125 نفر است – 60 درصد گل‌فروشان حرفه‌ای، 30 درصد کشاورزان گل، و 10 درصد آن‌هایی هستند که خانم پرینزینگ آنها را “باغبانان مشتاق گل و علاقه‌مندان به گل‌ها” می‌داند.

روز اول این رویداد در مزرعه Maple Grove برگزار خواهد شد. این توسط جورج بیانکو، مالک مزرعه Maple Grove و رئیس مشترک هیئت مدیره Westchester Land Trust معرفی خواهد شد. سخنران اصلی، زنیا دامبروزی، بنیانگذار و مالک Sweet Earth Co.، یک استودیوی شکوفایی طراحی گل و باغ است که در مزرعه گل پایدار او در پاوند ریج واقع شده است.

خانم پرینزینگ توضیح داد: “جنبش گل های آهسته در تقاطع کشاورزی و طراحی قرار دارد.” طراحان و پرورش دهندگان گل دائماً روی یکدیگر تأثیر می گذارند».

خانم پرینزینگ پیشنهاد داد: «مضامین ما هر سال، مطابق با زیتگیست، تکامل می‌یابند. “سال گذشته در سانفرانسیسکو “غوطه وری گل” بود زیرا همه احساس محرومیت از COVID و اجلاس 2020 لغو شده بود.” موتیف اجلاس امسال «گل‌ها به عنوان الهام‌بخش هنرمندان» است و صنعت‌گرانی مانند TJ McGrath که مجسمه‌های گیاه‌شناسی بدون فوم در مقیاس بزرگ را به نمایش می‌گذارند، فرانسیس پالمر در مورد سرامیک‌های الهام‌گرفته از گل‌های خود و فیلیپ گوز، طراح مشهور گل در رستوران Blue را نشان می‌دهد. تپه در انبارهای سنگی.

خانم D’Ambrosi که شرکت Sweet Earth او طراحی منظره، مشاوره و گل آرایی را برای عروسی ها و رویدادهای مختلف ارائه می دهد، در مورد اینکه چگونه طراحان گل و علاقه مندان به باغ می توانند از باغ های برش برای حمایت و تکمیل تجارت یا هنر خود استفاده کنند صحبت خواهد کرد. .

اگر کلمه “اجلاس” تصاویری از روزولت و چرچیل در یالتا را تداعی می کند و ممکن است برای یک رویداد گل پایدار کمی عالی به نظر برسد، خانم دامبروسی که قبلا سال ها به عنوان یک بانکدار سرمایه گذاری در وال استریت گذرانده بود، اصرار دارد که یک امر مطلق وجود دارد. ضرورت اقتصادی، سیاسی و زیست محیطی برای رسیدگی به عدم تعادل در بازار گل ایالات متحده.

او خاطرنشان کرد: «در حالی که در سال‌های اخیر بیداری وجود داشته است، اما هنوز یک فوریت برای پیام وجود دارد. و ما به رهبران در این زمینه نیاز داریم تا به گسترش این خبر کمک کنند. صنعت گل ایالات متحده هنوز به طور نامتناسب وارد می شود – تقریباً 80٪ تا 20٪ رشد آمریکایی ها.”

از دهه‌ها پیش، ایالات متحده در تلاش برای کاهش جریان مواد مخدر به ایالات متحده از بولیوی، کلمبیا، اکوادور و پرو، به کاهش یا حذف تعرفه‌های وارداتی از این منطقه پرداخت و امیدوار بود کشاورزان را تشویق کند تا تولید غیرقانونی کوکا را جایگزین کنند. جایگزین های قانونی و ایمن تر مانند گل. کلمبیا به تنهایی 60 درصد از واردات گل های تازه بریده آمریکا را تامین می کند.

خانم D’Ambrosi افزود: “مسئله دیگر این بود که در تلاش برای تکمیل محصولات خود، آمریکایی های لاتین گل های خود را با مقادیر زیادی آفت کش اسپری می کردند.” گل هایی که از مرز می آیند هیچ حشره یا نشانه ای از حشرات نداشتند.

خانم D’Ambrosi گفت که فعالیت پیشگامان گل آهسته مانند خانم پرینزینگ به این موضوع پرداخته است که چگونه اقتصاد گل آمریکا از نظر مالی و زیست محیطی چنین ضربه ای خورده است.

خانم D’Ambrosi اظهار داشت: “خوشبختانه کشاورزان گل آمریکایی در حال افزایش هستند.” “نسل جوان آگاه به محیط زیست است و بر پایداری پافشاری می کند. قبل از اینکه گل های خود را انتخاب کنند، تحقیقات خود را انجام می دهند.”

همانطور که گل ها به عنوان تم موزه گواه هستند، گل های آهسته نه تنها سازگار با محیط زیست هستند، بلکه می توانند شگفت انگیز باشند. بخشی از سخنرانی خانم D’Ambrosi نشان دادن ساخت دسته گل های دست بسته با استفاده از گل های فصلی و محلی است. این بدون شک یکی از زیباترین مناظری است که می توان در کنار دلفین هایی که آکروباتیک های بلند پرواز خود را در کانال بزرگ نشان می دهند، دید.

برای اطلاعات بیشتر:
نشست گل آهسته
[email protected]
www.slowflowerssummit.com



منبع