هفته گل داودی آماده پرواز است


منبع: صفحه فیسبوک Floritec



منبع


منبع: صفحه فیسبوک Progeny Breeding

در Danziger، آنها امروز در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت هلند و 9 صبح به وقت کلمبیا نگاهی اجمالی خواهند داشت. “ما از همه شما دعوت می کنیم تا برای یک جریان زنده از داخل مزارع در کلمبیا به ما بپیوندید. بیش از 20 گونه کاملاً جدید، بیش از 150 گونه گل داودی و بیش از 15 محصول متنوع در انتظار شما هستند تا ببینید!” اینجا را کلیک کنید پخش زنده فیس بوک

این ایده با دوستان در این بخش به اشتراک گذاشته شد و سال به سال هدف ما بیشتر شد. چند سال پیش، هر پرورش دهنده به طور جداگانه ویترین و نمایش انواع خود را سازماندهی می کرد. اما در سال 2015 بود که به طور تصادفی، Deliflor و Dümmen Orange این کار را در همان هفته انجام دادند. نتیجه آنقدر مثبت بود که آنها به برگزاری Open House خود در هفته 35 ادامه دادند، سپس پرورش دهندگان دیگری مانند Danziger در سال 2016، Icon and Dekker در سال 2018، Royal Van Zanten و Floritec در سال 2019، و به دنبال آن Progeny Breeding، Selecta اضافه شدند. One and Ball، بنابراین مشارکت تقریباً تمام پرورش دهندگان گل داوودی حاضر در کلمبیا را به دست آورد.

برای اطلاعات بیشتر:
هفته گل داودی
https://chrysanthemumweek.com/

این هفته، هفته گل داودی در Rionegro Antioquia برگزار می شود. از 29 اوت تا 2 سپتامبر، 10 پرورش دهنده انواع خود را در سراسر منطقه به نمایش خواهند گذاشت. پرورش دهندگان شرکت کننده عبارتند از Ball SB، Selecta one، Danziger، Dümmen Orange، Dekker Chrysanthemums، Deliflor، Royal Van Zanten، Floritec، Icon Selections و Progeny Breeding.


منبع: صفحه فیس بوک Deliflor LatinAmerica

منتظر تصاویر بیشتر این مراسم باشید!

هفته گل داودی – چگونه همه چیز شروع شد
هفته گل داودی از رویا متولد شد. برگزارکنندگان می‌گویند: «ما می‌خواستیم به رسمیت شناختن بین‌المللی کلمبیا به‌عنوان مرکز جهانی گل داوودی دست یابیم و شرایط عالی را که کشورمان برای تولید کیفیت فوق‌العاده در طول سال دارد، برجسته کنیم».


منبع: صفحه فیسبوک Floritec

و به این ترتیب در سال 2019، چیزی که امروز به عنوان “هفته گل داودی” می شناسیم، متبلور شد، رویدادی که PMA، Asocolflores و Procolombia نیز به آن پیوستند و به طور قابل توجهی آن را غنی کردند. “این رویداد به منظور فراهم کردن فرصتی برای محصولات قاره آمریکا و خریداران بین المللی ایجاد شد تا در همان هفته از اتحادیه پرورش دهندگان برای مشاهده شکوفایی بهترین گونه ها لذت ببرند. نتایج بسیار مثبت و امیدوار کننده بوده است.”

با این رویداد، آنها به دنبال آن هستند که در سطح ملی و بین‌المللی، پرورش‌دهندگان، تولیدکنندگان، بازاریابان، تامین‌کنندگان، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و مشتریان نهایی را که در این صنعت مشارکت می‌کنند و همیشه بهترین‌ها را با یک هدف واحد ارائه می‌کنند، شامل شوند: هفته گل داودی مرکز سالانه


منبع: صفحه فیس بوک Icon Selections


منبع: صفحه فیس بوک Icon Selections


منبع: صفحه فیس بوک Dekkerchrysantencolombia

و در رسانه های اجتماعی، موارد بسیار بیشتری وجود داشت:

یک نگاه یواشکی
چه چیزی به نمایش گذاشته خواهد شد؟ چندین پرورش‌دهنده قبلاً تعدادی عکس و/یا ویدیو ارسال کرده‌اند تا به آنچه که در نمایشگاه ارائه خواهند داد، اوج دهند. به عنوان مثال، Ball SB 30 نوع را ارائه می دهد و این ویدیو را ساخته است.


منبع: صفحه فیس بوک Danziger Cut Flowers