پایداری در پایه و اساس مجموعه متنوع Nursery Grootscholten

برای اطلاعات بیشتر:
ون در پلاس
vdplas.com



منبع

رشد پایدار
پایداری نقش مهمی در کشت سیکلامن، گل های تابستانی و سایر محصولات فصلی دارد. به عنوان مثال، Kwekerij Grootscholten در پروژه گرمای زمین گرمایی Vogelaer برای گرم کردن پایدار گلخانه ها شرکت می کند. علاوه بر این، پرورش‌دهنده تا حد امکان از مواد خام تولید شده و قابل استفاده مجدد استفاده می‌کند تا ردپای اکولوژیکی را تا حد امکان کوچک نگه دارد. برای محافظت از گیاهان در برابر آفات، Kwekerij Grootscholten تا حد امکان از آفت کش های بیولوژیکی استفاده می کند. با استفاده از دشمنان طبیعی آفات، نیازی به استفاده از حشره کش های مضر نیست.

چیزی برای همه
محدوده وسیع Nursery Grootscholten شامل گیاهان برای هر موقعیتی است. این به شما این امکان را می دهد که به گونه ای انعطاف پذیر به فصول مختلف و نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید. مجموعه غنی Nursery Grootscholten را کشف کنید و مغازه خود را با گیاهان بستری مانند کالیبراچوس، براکیکوم، و وربنا درخشان کنید.

پرورش دهنده آگاهانه انتخاب می کند که انواع مختلف، رنگ ها و اندازه های گلدان را برای ایجاد یک مجموعه بسیار متنوع رشد دهد. Kwekerij Grootscholten همچنین محصولات فصلی مختلفی را پرورش می دهد. به عنوان مثال، در تابستان، گیاهان چند ساله، خرفه و اسطوخودوس در گلخانه های فلوریشینگ پاررترز رشد می کنند. در پاییز، پرورش دهنده، در میان سایرین، مامان باغچه ای استر و گل داوودی رشد می کند.

گل های تابستانی و محصولات فصلی
نهالستان Grootscholten گیاهان مختلف گلدانی را پرورش می دهد که تمرکز اصلی آن کشت گیاهان یکساله تابستانی از جمله کالیبراکوآ، گل اطلسی، استئوسپرموم، فوشیا، براکیکوم، بگونیا و وربنا است.

Nursery Grootscholten با طیف گسترده و متغیری از محصولات فصلی، گیاهان زیبایی را در تمام طول سال فراهم می کند. اگرچه شرکت کشت در حال حاضر با 69 سال عمر خود تا حدودی قدیمی شده است، اما همچنان دائما در حال نوآوری است. نوآوری مستمر و یک سیاست کشت پایدار مبنای پایداری را تشکیل می دهد که شریک شکوفایی ون در پلاس برای سال ها گیاهان با کیفیت بالا را پرورش داده است.