چشم به آینده ای که در آن میوه چین ها توسط واقعیت مجازی آموزش دیده اند

سپس فناوری‌های شناسایی‌شده با مشورت با ارائه‌دهندگان فناوری آینده‌نگر، قبل از تأیید و بهبود از طریق تعامل با پرورش‌دهندگان، از جمله مصاحبه و کارگاه اختصاصی پرورش‌دهنده، توسعه یافتند.

آموزش میوه‌چین‌کنندگان با استفاده از تجهیزات واقعیت مجازی، به‌کارگیری ربات‌ها برای جابجایی ظروف میوه و پوشیدن اسکلت بیرونی برای حمایت از کار فیزیکی، همگی از امکاناتی هستند که توسط تولیدکنندگان توت استرالیایی برای افزایش کارایی نیروی کار در نظر گرفته می‌شوند.

او گفت: «استفاده از واقعیت مجازی به طور فزاینده ای در باغبانی رواج یافته است و به کارگران تجربیات آموزشی فراگیر و جذابی را ارائه می دهد. پتانسیل زیادی برای این فناوری وجود دارد که با کاهش قابل توجه زمان تمرین و همچنین تسهیل آموزش خارج از فصل و خارج از سایت، آموزش میوه‌چین را متحول کند.

سرپرست پروژه محرک های رشد، کی اسنایدر، گفت: این تحقیق نشان داد که راه حل های متعددی برای پرورش دهندگان توت و به طور کلی صنعت باغبانی وجود دارد.

صنعت توت از نظر حجم و ارزش رشد قابل توجهی را تجربه کرده است، اما برای پاسخگویی به تقاضای میوه های تازه به شدت به چیدن دستی وابسته است.

او گفت: “تقاضای فزاینده ای از سوی صنایع باغبانی برای کشف و اتخاذ فناوری هایی وجود دارد که به حل بزرگترین چالش های کشاورزان کمک می کند.”

این تحقیق که از طریق Hort Innovation و توسط The Growth Drivers در مشاوره با پرورش دهندگان توت انجام شد، با هدف شناسایی راه حل های عملی مبتنی بر فناوری برای رسیدگی به یکی از بزرگترین چالش های صنعت انجام شد.

برت فیفیلد، مدیر اجرایی Hort Innovation گفت: این تحقیق نمایی از آینده نه چندان دور را ارائه می دهد.

“نمونه دیگر ربات‌های مشارکتی مستقلی است که از هوش مصنوعی برای حرکت بین مکان‌ها برای کارهای مختلف در زمینه مانند اسکن محصول و حمل و نقل استفاده می‌کنند. با حذف زمان صرف شده توسط جمع‌آوران برای حمل و نقل میوه‌های چیده شده و جمع‌آوری منابع، صرفه‌جویی بالقوه در نیروی کار می‌شود. تا 20 درصد در میان خدمه چیدن امکان پذیر است.”

مدیر مزرعه هیل وود بریز، آندریا اوهالوران، گفت که این تحقیق، درک صنعت توت را از آنچه ممکن است گسترش داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه و یافته های آن، به وب سایت Rubus Labor Optimization اینجا مراجعه کنید.



منبع

چه کسی می‌دانست که روبات‌های مستقل و هدست‌های واقعیت مجازی می‌توانند در گوشه و کنار برای پرورش دهندگان توت باشند؟ او گفت. “این تحقیق نقشه راه را برای توسعه بیشتر این راه حل ها به صنعت ما ارائه می دهد، با هدف نهایی تولیدکنندگان توت که بتوانند این فناوری را عملی کنند.”