چه چیزی رز کنیایی را منحصر به فرد می کند؟

در مورد صادرات گل رز خود و تفاوت یا متمایز بودن آنها با گل رزهایی که از مناطق دیگر می آیند، چه چیزی می توانید به ما بگویید؟ رزهای کنیایی از گل رزهای کاشته شده در کشورهای دیگر متمایز است، که منجر به شهرت با کیفیت بالا، شکوفه های بزرگ و ماندگاری طولانی گلدان شده است. دلایل مختلفی برای این تمایز وجود دارد.

آیا تفاوت خاصی در مورد محصولات شما در سال 2023 وجود دارد که به طور قابل توجهی نسبت به سال گذشته تغییر کرده است؟ آیا این چیزی است که شما با شرکت کنندگان در Floriexpo در مورد آن صحبت خواهید کرد؟
در چند سال گذشته تغییرات قابل توجهی به خصوص در واریته های گل رز رخ داده است. مزارع به طور خاص به سمت گل رزهای طولانی‌تر، رنگ‌های بهتر و اندازه‌های سر بزرگ‌تر حرکت می‌کنند، به‌ویژه در محدوده‌های متوسط، که کلید ایجاد جایگاهی در بازار است.

در نهایت، تنوع گل‌ها متمایز است، زیرا کنیا طیف گسترده‌ای از گل رز، از جمله بسیاری از گونه‌های منحصر به فرد و عجیب و غریب را پرورش می‌دهد. این تنوع در کنار کیفیت بالای گل رز باعث محبوبیت رز کنیایی در بازارهای بین المللی شده است.

به طور خاص، هزینه های حمل و نقل برای محصولاتی که از کنیا خارج می شوند بسته به نوع حمل و نقل و کشور مقصد متفاوت است. به عنوان مثال، نرخ حمل و نقل هوایی به دلیل کاهش پروازهای مسافری، که بار را نیز در انبارهای شکمی خود حمل می کنند، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این منجر به کمبود فضای بار و قیمت های بالاتر برای خدمات حمل و نقل هوایی شد.

کنیا همچنین دارای صنعت باغبانی تثبیت شده ای است که تخصص و تجربه زیادی در تولید گل رز دارد. این شامل دانش در مورد شرایط بهینه رشد، مدیریت بیماری و آفات، و نگهداری و نگهداری پس از برداشت است. این دانش به ابزارها و تکنیک‌های مختلفی که در سراسر کشور به کار گرفته شده‌اند گسترش می‌یابد، زیرا بسیاری از مزارع گل رز کنیایی از فناوری‌های پیشرفته مانند گلخانه‌ها، سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و سیستم‌های آب و هوایی و آبیاری با کنترل کامپیوتری استفاده می‌کنند. این می تواند به بهینه سازی شرایط رشد و افزایش عملکرد کمک کند.

نرخ حمل و نقل و هزینه های حمل و نقل برای محصولاتی که از کنیا خارج می شوند از زمان شروع همه گیری چگونه تغییر کرده یا کاهش یافته است؟
همه‌گیری COVID-19 تأثیر قابل‌توجهی بر نرخ حمل و نقل جهانی و حمل و نقل، از جمله نرخ‌های محصولاتی که از کنیا می‌آیند، داشته است. به طور کلی هزینه های حمل و نقل به دلیل ترکیبی از عوامل از جمله کاهش ظرفیت، اختلال در زنجیره تامین و افزایش تقاضا برای خدمات حمل و نقل افزایش یافته است.

طبقه نمایشگاه Floriexpo که از 31 می تا 2 ژوئن در فورت لادردیل (FL) برگزار می‌شود، هر چیزی را که یک خریدار دسته گل ممکن است برای بخش خود از مکان‌هایی در سراسر جهان نیاز داشته باشد به نمایش می‌گذارد. این مکان‌ها چندین قاره را در بر می‌گیرند و پاویون کنیا قرار است برخی از بهترین محصولات آفریقا را به نمایش بگذارد.

گواهینامه منابع استانداردهای جهانی امسال از غرفه کنیا در Floriexpo پشتیبانی می کند که به شرکت کنندگان اجازه می دهد این محصولات را ببینند و تجربه کنند. ما با رابرت چیوری از گواهینامه منابع استانداردهای جهانی، که غرفه کنیا را سازماندهی می کند، صحبت کردیم تا دلیل برجسته شدن محصولات آنها، نحوه تغییر هزینه های حمل و نقل پس از کووید و موارد دیگر را درک کنیم.

بیشتر این امر به دلیل موقعیت مکانی است، زیرا آب و هوای استوایی کنیا، با دمای مداوم گرم و ارتفاع زیاد، شرایط مناسبی برای رشد گل رز ایجاد می کند. این منجر به گیاهان قوی و سالم با شکوفه های بزرگ و ساقه های بلند می شود. علاوه بر این، خاک آتشفشانی کنیا سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی است که می تواند به رشد گل رز در پتانسیل کامل خود کمک کند. pH خاک همچنین برای تولید گل رز ایده آل است و امکان جذب خوب مواد مغذی و حفظ آب را فراهم می کند.

این موضوع قطعاً موضوع مورد بحث در این رویداد خواهد بود، اما ما همچنین گل رز متوسط ​​را از کنیا در بازارهای ایالات متحده و کانادا تبلیغ خواهیم کرد. رزهای میانی کنیایی، و همچنین رزهای اسپری، ارزش پولی را به مشتریان ارائه می دهند و همچنین طیف گسترده ای را برای انتخاب از نظر رنگ، طول و تنوع ارائه می دهند.



منبع

برخی از چیزهایی که مردم باید در مورد محصولات باغبانی کنیا بدانند چیست؟
رابرت چیوری: واردات بیشتر محصولات باغبانی مانند گل، گیاهان و سبزیجات از کنیا می تواند مزایای قابل توجهی را برای مشتریان در سراسر ایالات متحده فراهم کند. این مزایا شامل افزایش دسترسی به محصولات متنوع و با کیفیت بالا، صرفه جویی در هزینه و پایداری می شود، اما به آنها محدود نمی شود. تمام این تلاش‌ها نیز مستقیماً به ارتقای ایجاد شغل و توسعه اقتصادی مرتبط است.

قیمت ها از آن زمان با افزایش تعداد پروازهای مسافری شروع به کاهش کردند که عمدتاً از طریق هیترو یا سوئیس ارتباط برقرار می کنند، با بار شکمی و همچنین توزیع بهتر پروازها در تمام شبکه هایی که قبلاً برای تامین تجهیزات مورد استفاده به چین هدایت می شدند. همه گیر و همچنین جام جهانی 2022 قطر.