کاربرد سیستم ماشین کود برای گلخانه های چینی

واحد آبیاری را می توان با دو سنسور EC و دو سنسور pH عرضه کرد که به شما امکان می دهد ترکیب آب آبیاری خود را کنترل کنید.

این واحد برای دوز کود با استفاده از تزریق مستقیم یا مخازن مخلوط کن مناسب است. این به شما امکان می دهد تا به طور همزمان کود را از حداکثر 8 مخزن کود در هر نسبت مورد نیاز دوز کنید. صرف نظر از اینکه با کودهای مرکب یا ساده کار می کنید، واحد آبیاری مخلوط کود یا دستور پخت مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ایجاد می کند.

واحد آبیاری کود نازک مخصوصاً برای کنترل سیستم های آبیاری بارانی داخلی یا خارجی، مه پاش یا قطره ای بدون چرخش مجدد، شامل بستر یا سایر محیط های رشد طراحی شده است. واحد آبیاری تضمین می کند که حجم مناسب آب، با سطوح EC و pH مناسب، در زمان های مناسب اعمال شود. به لطف گزینه های پیکربندی فراوان، واحد آبیاری می تواند دقیقاً مطابق با نیازهای برنامه مهد کودک یا گلخانه شما تنظیم شود.

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت بین المللی کشاورزی پکن کینگ پنگ
[email protected]
www.kingpengintl.com



منبع

Kingpeng اخیراً ماشین‌های کود را در چندین گلخانه چند دهانه در چین نصب کرده است.

خلاصه ای گسترده برای هر یک از کنترل های موجود بر روی صفحه نمایش موجود است. این خلاصه‌ها همچنین مقادیر اندازه‌گیری شده توسط حسگرها، تأثیراتی که در حال حاضر فعال هستند، و موقعیت فعلی و محاسبه‌شده «دستگاه اصلاح» مورد نظر (مثلاً یک شیر یا یک پمپ) را نشان می‌دهد. خلاصه آب و هوای ویژه داده های فعلی ارائه شده توسط ایستگاه هواشناسی را نشان می دهد. خلاصه فعالیت ها یک نسخه فشرده از بازخوانی های اصلی را نشان می دهد.