کسب و کار گلخانه ای با 110 سال فعالیت قوی است

اطلاعات بیشتر را در presspublications.com بخوانید



منبع

در سال 1913، سه برادر به نام‌های ادوارد، اسکار و جورج آلبرت (آل) هکلینگر، گلخانه‌ای به مساحت شش هکتار در کنار خانه خانواده در خیابان سیمن ساختند.

وقتی ادوارد، اسکار و آل بازنشسته شدند یا از دنیا رفتند، پسرانشان، دونالد، دیل و رابرت، تجارت را به دست گرفتند و گوجه‌فرنگی، کاهو و خیار گرمخانه‌ای پرورش دادند که از طریق تعاونی به نام انجمن گلخانه تولدو به بازار عرضه شد. آنها همچنین در مزرعه خود در آدریان، میشیگان سیب زمینی پرورش دادند.

با انجام این کار، آنها نه تنها به کاشت آنچه تبدیل به سبزیجات، گل و سایر محصولات می شد، بودند، بلکه بذرهای یک تجارت موفق را کاشتند که اکنون 110 سال بعد توسط نسل چهارم خانواده هکلینگر اداره می شود.

بوته های گوجه فرنگی حدود 15000 سبد هشت پوندی در هر جریب محصول دادند.
هنگامی که در اوایل دهه 1970، خواربارفروشان شروع به خرید محصولات بیشتر از کالیفرنیا کردند، این سه مرد تصمیم گرفتند که عملیات را به گیاهان بستری – گل – که به روشی شبیه به گوجه فرنگی پرورش داده می شد، از بذر و شاخه ها برای پرکردن آپارتمان ها و کاشت ها تغییر دهند. گلدان ها
این تجارت، گیاهان بستر را عمدتاً به صورت عمده به مراکز باغ بزرگ در مناطق گرمتر در شرق، مانند ویرجینیا و واشنگتن دی سی فروخت.