“کشاورزی سرپوشیده در کشاورزی گلخانه ای جایگاهی پیدا می کند”

بیشترین پیشرفت را برای کشاورزی داخلی در کوتاه مدت از کدام منطقه می بینید؟
جیلز: “من در حال حاضر شاهد نگرش منتظرانه نسبت به تولید سبزیجات در کشت بدون نور هستم. تعدادی از پروژه های پول سوز انجام شده است. ما باید به عنوان تامین کنندگان کشاورزی داخلی، بخواهیم سرمایه گذاری در هر متر مربع را کاهش دهیم. و این به راحتی می توان انجام داد. بدون شک، زمانی که کشاورزی در فضای داخلی شروع شد، مردم شروع به توسعه دستور العمل های رشد جدید کردند.”

یک گلخانه معمولی دیگر همیشه بهترین راه حل نیست. کشاورزی سرپوشیده جایگاهی در کشاورزی گلخانه ای پیدا می کند. آینده ای برای مزارع داخلی وجود دارد. Jilles Goedkegt، مدیر GreenV Indoor، می گوید که در یک یا دو سال آینده، این راه حل بالغ برای محصولات مختلف خواهد بود. چندین نمونه از این در عمل وجود دارد. یک راه حل شامل انتخاب بهترین نتیجه کشت به طور پیش فرض است. آنها کارآمدترین مکان ها برای کشت زینتی و سبزیجات هستند. ژیل می گوید: “این راه حل ایده آل است.”

GreenV Indoor اغلب همراه با Green Simplicity Wessel van Paassen کار می کند. Jilles Goedknegt و Wessel نظر فوق را دارند: نتایج بهینه را با یک مزرعه سرپوشیده انتخاب کنید.

Jilles اشاره می کند که ممکن است اتفاق بیفتد که راه حل متفاوتی بیش از آنچه در ابتدا تصور می شد برای پرورش دهنده/سرمایه گذار مناسب باشد. “این اولین بار نخواهد بود که من در جایی برای درخواست یک مزرعه عمودی هستم، و معلوم می شود که یک گلخانه معمولی راه حل بهتری است. اما برعکس هم اتفاق می افتد. به عنوان یک گروه، GreenV می خواهد پروژه ها را تا حد امکان سودآور ارائه دهید. و این تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند بخش، آب و هوا و مکان محصول قرار دارد.”


نقاشی از کشاورزی داخلی

برای اطلاعات بیشتر:
ژیل گودکگت
GreenV
اینشتین 28
2289 CC Rijswijk
تلفن: +31 614 003 478
[email protected]
www.greenv.com



منبع

کشاورزی عمودی به شما امکان می دهد تا به لطف کنترل پذیری بهینه، مواد گیاهی قوی را پرورش دهید. این همچنین به نظر می رسد که آن را به محل کشت ایده آل برای سخت شدن تبدیل می کند. نور آبی اضافی بیشتر ریشه زایی قوی تر و گیاه فشرده را تضمین می کند.

“به نظر من، این ضروری نیست. ما از قبل خیلی چیزها را می دانیم. ما بهتر از هر کس دیگری می دانیم که چگونه رشد کنیم و گیاه به چه چیزی نیاز دارد. طرف هایی که این کار را انجام دادند در واقع می خواستند چرخ را دوباره اختراع کنند. این ضروری نیست و هزینه دارد. s) پول غیر ضروری. در حال حاضر بسیار زیاد است، و در حال حاضر بسیار خوب است.”


سمت چپ: ریشه زایی از یک مزرعه سرپوشیده. سمت راست: ریشه زایی از گلخانه.


سلول یک مزرعه سرپوشیده

آیا کشاورزی سرپوشیده همچنان زیر مجموعه کشاورزی گلخانه ای قرار می گیرد؟
او می خندد: “شما نکته ای در آنجا دارید. بله، البته، گیاهان رشد می کنند. و همچنین، نه، هر چه نیروی کار و مترمربع زمین گران تر می شود، به کشاورزی داخلی نزدیک تر می شوید. مزارع عمودی به طور ایده آل می توانند از زمین استفاده کنند. کار زیادی از دست شما خارج می شود. بنابراین کشت بیشتر شبیه کارخانه خواهد شد. در نتیجه، من انتظار دارم که رشد خودمختار در زمینه کشاورزی عمودی به خوبی رشد کند.”

قبل از امضا، آنها می خواهند در یک پرونده تجاری قابل مشاهده باشند که کارآفرین بهترین و سودآورترین راه حل را انتخاب می کند. بنابراین GreenV روی اثبات عددی پروژه ها کار می کند.

“کشاورزی داخلی آینده ای دارد. در این شکی نیست.” Jilles اشاره می کند که این کشت باعث صرفه جویی در نیروی کار و جلوگیری از بیماری ها و آفات می شود. سپس پیوند به رشد مستقل به سرعت ایجاد می شود. “چرا که چرا می‌خواهید به طور مستقل در یک گلخانه معمولی رشد کنید؟ چقدر می‌خواهید آن را برای خودتان بسازید؟ در این صورت عوامل خارجی بسیار سخت و دشواری وجود دارد که محصول شما را مختل می‌کند. به عبارت دیگر غیر ضروری است.”

آینده
زیرمجموعه های GreenV عبارتند از GreenV Indoor، Stolze، Prins Group، Prins USA، HT Verboom، Jan Voshol و JV Energy. همه این طرف‌ها در سراسر جهان فعالیت می‌کنند: Stolze در تامین سیستم‌های فنی، گروه Prins در ساخت و تولید گلخانه‌ها و پروژه‌های گلخانه‌ای یکپارچه، GreenV Indoor در راه‌حل‌های رشد بدون نور روز، HT Verboom تامین‌کننده سیستم‌های لجستیک، و Jan Voshol و JV Energy راه‌حل‌های آب و هوایی.

و پیوند به استانداردسازی در مقیاس بزرگ در کشاورزی چند لایه نیز به سرعت ایجاد می شود. صحبت هایی در مورد تغییر ساختمان های موجود به کشاورزی داخلی وجود دارد. خیلی بد است. شما نباید بخواهید در جنبه فنی یک مزرعه سرپوشیده امتیاز بدهید. بهترین نتایج را با رشد سلول ها در قالبی بهینه می گیرید. اینها دقیقاً به گونه ای طراحی شده اند که به محصول اجازه می دهد رشد مطلوبی داشته باشد.”

GreenV Indoor می بیند که کشاورزی داخلی بخار را در کوتاه مدت جذب می کند، به خصوص از گوشه کشت هیبریدی. سایت های تولیدی به طور فزاینده ای می خواهند خود را در داخل خانه رشد دهند. علاوه بر این، Jilles علاقه به رشد در فضای داخلی را از بخش زینتی افزایش می دهد. در حال حاضر پرورش حدود 10 درصد از مساحت را به خود اختصاص داده است. چرا کشت چندلایه برای آن راه اندازی نمی کنید؟