کمتر از 3 هفته تا ورود به جوایز سال 2023 باقی مانده است

فرم های نامزدی را می توان به صورت آنلاین در https://hta.org.uk/goty ارسال کرد

برندگان در کنفرانس پاییز HTA در 5 اکتبر 2023 در ICC در بیرمنگام اعلام خواهند شد. دریافت کنندگان جوایز به طور خودکار در جوایز پرورش دهنده سال بین المللی AIPH در سال 2023 ثبت نام می کنند.

2023 دسته بندی ها عبارتند از:

  • پرورش دهنده جوان زیر 35 سال
  • پرورش دهنده گیاه تمام شده
  • پرورش دهنده گیاه جوان
  • تولید در پرورش دهنده بدون ذغال سنگ نارس
  • کسب و کار الهام بخش سال
  • عضو ستاد سال

مارتین سیمونز، مدیر پشتیبانی باغبانی HTA، گفت: «به دنبال یک نمایشگاه ملی گیاهان پرهیاهو در هفته گذشته و اوج گرفتن فصل پرتلاطم بهار، اکنون زمان آن است که بهترین پرورش دهنده سال 2023 خود را نامزد کنید، یا به عنوان یک پرورش دهنده می توانید به کسب و کار خود وارد شوید. . ما صنعت فوق العاده ای داریم با برخی از پرورش دهندگان واقعاً مبتکر که گیاهان با کیفیت عالی تولید می کنند و خدماتی ارائه می دهند که ثابت کرده است در سطح جهانی است. مایلم همه اعضا را تشویق کنم تا با شرکت در جوایز پرورش دهنده سال جشن بگیرند – این فرآیند ساده است و زمان زیادی را نمی گیرد و از برندگان دعوت می شود تا در کنفرانس سالانه و شام به ما بپیوندند. در ماه اکتبر، و تعداد کمی از خوش شانس ها در جوایز بین المللی پرورش دهنده سال شرکت خواهند کرد.

آخرین مهلت ثبت نام 14 جولای 2023 است.



منبع

نامزدها باید شامل 300 کلمه باشد که توضیح دهد چه چیزی خود یا نامزدشان را به بهترین شرکت کننده برای دسته خاص تبدیل می کند.

کمتر از سه هفته برای شرکت در جوایز پرورش دهنده سال 2023 باقی مانده است زیرا آخرین مهلت ثبت نام در 14 ژوئیه 2023 نزدیک می شود. جوایز پرورش دهنده سال بهترین ها را در باغبانی بریتانیا به نمایش می گذارد و بهترین شیوه ها در زمینه پایداری را شناسایی و تجلیل می کند. تولید خرده فروشان یا تامین کنندگان می توانند با نامزد کردن مهدکودک ها قدردانی خود را از آنها نشان دهند، یا پرورش دهندگان می توانند خود را به عنوان یکی از بهترین ها معرفی کنند.

اعضای پرورش دهنده باید بتوانند تعهد خود را به محیط زیست از طریق یک طرح عمومی نشان دهند و باید در جهت هدفی مانند کاهش CO2، حذف ذغال سنگ نارس یا مقاومت در برابر آب کار کنند.