گزارش تصویری FlowerTrials

ممکن است به معنای واقعی کلمه داغترین نسخه تا کنون بوده باشد، اما این امر مانع بازدیدکنندگانی که در آینده نزدیک زندگی می کنند را نداشته است. این رویدادی است که در آن تولیدکنندگان و سایر اعضای صنعت نه تنها می توانند بخش بزرگی از مجموعه پرورش دهندگان را ببینند، بلکه می توانند نگاهی اجمالی به آنچه در خط لوله است نیز داشته باشند. و این همه در تنظیمات زیبا، باز و متناوب.

بازدیدکنندگان از سراسر جهان راه خود را به این رویداد پیدا کردند و مانند سال های قبل از کووید، پرورش دهندگان از دیدن دوباره بازدیدکنندگان زیادی از آسیا خوشحال شدند.

سال 2022 یک سال چالش برانگیز برای کشاورزان بوده است. تقاضا بسیار کمتر از سال های 20-21 کووید بود، و حتی با وجود اینکه بسیاری از تولیدکنندگان بر اساس سفارش تولید می کردند، بسیاری از محصولات باید دور ریخته می شدند. بنابراین، امسال، باغداران با احتیاط بیشتری نسبت به سفارش دادن اقدام کردند و با وجود فصل بارانی بهار، چندین تعطیلات آخر هفته آفتابی وجود داشت که باعث افزایش فروش شد. در مجموع، تا اینجای کار، کشاورزان خوشحال هستند. ببینیم بقیه سال چه خواهد شد.

کلیک اینجا برای گزارش تصویری

FlowerTrials 2023 یک بسته بندی است. در 24 مکان در هلند و در 4 مکان در آلمان، 60 پرورش دهنده گیاهان جدید، بالقوه و موجود گلدان و بستر – و گاهی اوقات گل ها – و همچنین مفاهیم و ایده های خود را ارائه کردند. این یک نسخه با بالا بوده است، اما حالات مثبت بوده است. تیم ما از BPnieuws و FloralDaily آنجا بودند تا نکات برجسته را ببینند و یک گزارش عکس کامل تهیه کنند.


در جهت عقربه های ساعت: سوزان کوی و اوا وینکر فان در کرویسن از PanAmerican Seed. Ton de Bresser به همراه دخترش Kris با Selecta one; لئون هانتینگ و یورگن فون دن دریش با برندکمپ. و جان نیلسن، هوگو شومیکر و جیم شومیکر با ملکه

و در مورد روندها چطور؟ هفته گذشته، ما قبلاً برخی از روندهای قابل توجهی را به اشتراک گذاشتیم که هنگام بازدید از نمایشگاه متوجه آنها شدیم (برای خواندن مقاله اینجا را کلیک کنید). مشتاقید ببینید چه چیزی بیشتر به نمایش گذاشته شد؟

کلیک اینجا برای گزارش تصویری ما



منبع