گسترش تیم CEA در Bosman Van Zaal



منبع راه حل های رشد داخلی
از سال 1921، Bosman Van Zaal راه‌حل‌های فنی را برای شرکت‌ها و مؤسسات از سراسر جهان، مانند پرورش دهندگان و مؤسسات تحقیقاتی توسعه داده و تولید می‌کند. حدود 30 سال پیش، پتانسیل کشاورزی در فضای داخلی به طور فزاینده ای آشکار شد و شرکت شروع به تمرکز شدید روی تکنیک های این روش کشت بر اساس دانشی که در طول سال ها جمع آوری کرده بود، کرد. نقاط شروع: حداکثر کنترل بر تمام شرایط رشد، صرفه جویی در مصرف انرژی، حداکثر بهداشت و کنترل بر تمام بخش های فرآیند کشت. این دیدگاه از گذشته باعث شده است که این شرکت اکنون به دلیل راه حل های پیشرو برای کشت در فضاهای بسته در سراسر جهان شناخته شود.

پس زمینه جامد
اسنابل متخصص در زمینه تهویه مطبوع است که مخفف عبارت گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع است. این سه ناحیه فرعی با هم آب و هوای یک منطقه بسته را تعیین می کنند. او از سال 2007 در بخش باغبانی بین المللی در سمت های مرتبط با آب و هوا و فناوری تبرید فعال بوده است. دقیقاً همین دانش خاص است که او را در طی سال‌ها به یک رهبر در جهان CEA – Controlled Environment Agriculture هدایت کرده است. دانش او، همراه با تخصص Bosman Van Zaal در زمینه کشاورزی عمودی، به این معنی است که این شرکت می تواند تخصص خود را در زمینه کشاورزی داخلی حتی سریعتر توسعه دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
بوسمن ون زال
+31 297 344 344
[email protected]
www.bosmanvanzaal.com

Edwin Snabel اخیراً به Bosman Van Zaal در هلند به عنوان مشاور فنی فروش برای بخش راه حل های کشاورزی داخلی پیوست. در این مقام، او و همکارش Jacob Boxhoorn مسئولیت گسترش و توسعه بیشتر این بخش در حال رشد سریع را که در سطح بین المللی فعالیت می کند، بر عهده خواهند داشت.