گلفروش چیزهایی را که در اسرائیل آموخته است به داخل شهر شیکاگو می آورد

کویلن بلکول، اهل مدیسون، اهل ویسکانسین که در ۱۸ سالگی دوباره مسیحی شد، به عنوان دانشجوی دانشگاه ویسکانسین مدیسون به اسرائیل و همه چیزهای کتاب مقدس علاقه نشان داد. بلک ول که اکنون 38 سال دارد، در رویدادهای هیلل در محوطه دانشگاه شرکت کرد که اولین رابطه او با یهودیان بود.

اما وقتی بلک ول در سال 2021 ایمیلی از سرکنسولگری اسرائیل در غرب میانه دریافت کرد – سال بعد از افتتاح یک فروشگاه گل در شیکاگو – تصور کرد که این ایمیل اسپم است. معلوم شد که کنسولگری که در مورد سازمان های پایدار شیکاگولند تحقیق کرده بود، او را در جستجوی گوگل پیدا کرد.

در اسرائیل، بلک‌ول و خانواده‌اش از مکان‌هایی که مسیحیان آن را مقدس می‌دانند، از جمله ناصره، جلیل، کپرناحوم و شهر قدیمی اورشلیم بازدید کردند. اما این یک سفر کاری هم بود. در باغ گیاه‌شناسی اورشلیم، بلک‌ول از یک گل‌فروش اورشلیم یاد گرفت که چگونه چوپه‌های عروسی (سایبان)، دسته‌ گل‌ها و قطعات مرکزی اسرائیلی و طرح‌های اروپایی بین‌المللی درست کند. در طول سفر، او تحت تأثیر توانایی های کشاورزی اسرائیل قرار گرفت.

یینام کوهن، سرکنسول اسرائیل در غرب میانه، به JNS گفت: «کویلن یک تجارت پرشور و کارآفرین اجتماعی است که توانسته تأثیر شگفت انگیزی در جامعه انگلوود ایجاد کند. یکی از اهداف اصلی من به عنوان سرکنسول اسرائیل این است که مشارکت خود را با جوامع جنوب و غرب شیکاگو تقویت کنم. لحظه‌ای که شنیدم کویلن چه می‌کند، می‌دانستم که او دقیقاً همان شریکی است که من به دنبالش بودم.»

در jns.org بیشتر بخوانید



منبع