گل های تاج گذاری احساسات سلطنتی را بدون کلام بیان می کنند

از آنجایی که خانواده سلطنتی از بحث در مورد نظرات شخصی و طرفداری دلسرد می شوند، انتخاب گل اجازه بیان احساسات بدون کلام را می دهد. این سنت به ملکه ویکتوریا در اواخر قرن نوزدهم برمی گردد که زبان گل ها را رایج کرد.

در واقع، در دسته گل های عروسی خود، هم ملکه کامیلا و هم کاترین، پرنسس ولز، زنبق دره را گنجانده بودند. سوسن دره نیز گل مورد علاقه ملکه الیزابت بود.

کسانی که مراسم تاج گذاری شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا را در کلیسای وست مینستر تماشا می کنند، ممکن است تعجب کرده باشند که چرا گل های فراوانی روی صفحه نمایش ظاهر نمی شود. سارا کویتز باغبان بریتانیایی توضیح می‌دهد: «این یک مناسبت باشکوه‌تر است، بنابراین گل‌ها برای تکمیل هستند، نه تقویت. با این وجود، نمادگرایی آن گل‌ها در کلیسای وست مینستر و گلدوزی‌های گلدوزی شده روی لباس ملکه کامیلا و لباس کاترین پرنسس ولز نشان‌دهنده تفکر متفکرانه است.

ادامه مطلب را در flowerpowerdaily.com بخوانید



منبع

ملکه کامیلا در ابراز عشق به ملکه الیزابت که دسته گل تاجگذاری او در سال 1953 شامل زنبق بود، از مدرسه سلطنتی سوزن دوزی خواست که گل مورد علاقه ملکه الیزابت را در میان سایر حشرات و گلهای گرده افشان به لباس تاجگذاری او بدوزد.