گیت دروازه ای فلزیاب tekad ir | zoomfing

علاوه بر این، در صورتی که فردی بخواهد چندین بار فرآیند بازرسی را انجام دهد، می‌توان گیت فلزیاب را دور زد. یکی دیگر از اشکالات احتمالی دستگاههای فلزیاب این است که ممکن است حس امنیت کاذبی ایجاد کنند. این به این دلیل است که گیت های فلزیاب 100٪ در تشخیص تمام تهدیدات بالقوه موثر نیستند. یکی از ایرادات اصلی این دستگاه‌ها این است که خرید و نگهداری آنها هزینه بر است.

ایکس ری صندوق امانات ( کیف دستی ) LD5030

گیت های فلزیاب ایست های بازرسی امنیتی هستند که از میدان های مغناطیسی برای تشخیص اجسام فلزی استفاده می‌کنند. ایست بازرسی معمولاً از دو ستون تشکیل شده است که یک میدان مغناطیسی بین آنها وجود دارد. هنگامی‌که جسمی‌از میدان عبور می‌کند، میدان مغناطیسی را مختل می‌کند و زنگ خطر را ایجاد می‌کند. گیت های فلزیاب برای شناسایی سلاح ها و سایر اشیاء فلزی که ممکن است یک تهدید امنیتی باشند استفاده می‌شود.

طلایاب گنجیاب فلزیاب معدن یاب

گیت دروازه ای فلزیاب tekad ir | zoomfing

در مقایسه با سایر اقدامات امنیتی، مانند نگهبانان امنیتی مسلح یا دوربین های نظارتی، گیت های فلزیاب نسبتاً ارزان هستند. این موارد آنها را به گزینه ای عملی‌تر برای بسیاری از مدارس تبدیل می‌کند. این تجهیزات برای شناسایی اشیای فلزی که روی بدن حمل می‌شوند، مانند سلاح یا مواد منفجره طراحی شده اند. با این حال، گیت ها همچنین می‌توانند اشیاء فلزی را که روی بدن حمل نمی‌شوند، مانند کلید یا سکه، تشخیص دهند.

با کمک این محصول شناسایی فلزات حتی در اندازه‌های بسیار کوچک به‌راحتی صورت گرفته و از ازدحام جمعیت در ورودی گیت یا ساختمان‌ها جلوگیری می‌شود. سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد. یکی دیگر از معایب استفاده از گیت های فلزیاب این است که می‌توانند باعث تاخیر و اختلال شوند، زیرا افراد باید مراحل بازرسی را طی کنند. این امر به ویژه در مناطق پرترافیک مانند فرودگاه ها می‌تواند مشکل ساز باشد. برخی از دانش آموزان و کارکنان ممکن است احساس کنند که گیت های فلزیاب، عامل نفوذی است و به حریم خصوصی آنها حمله می‌کند. این می‌تواند منجر به نارضایتی و مقاومت در برابر آنها شود که می‌تواند اثربخشی آنها را کاهش دهد.

این دستگاه از دو صفحه فلزی تشکیل شده است که در دو طرف درگاه یا ورودی قرار می‌گیرند. هنگامی‌که یک جسم فلزی در درگاه قرار می‌گیرد، دستگاه صدایی منتشر می‌کند که برای شخصی که دستگاه را در دست دارد قابل شنیدن است. صدا توسط جسم فلزی منعکس کننده امواج صوتی منتشر شده توسط دستگاه تولید می‌شود. جهت آشکار ساختن انواع سلاح, تجهیزات الکترونیکی, موبایل و کلیه قطعات فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • گیت کنترل تردد مدل F400 برای تردد ویلچر یا تردد مسافر همراه با بار و یا چمدان بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و در دو مدل دو طرفه ( شامل دو درب شیشه ای ) و یکطرفه ( دارای یک درب ) تولید شده است.
  • زون های به کار رفته در گیت بازرسی اگر در شخص مورد نظر فلزی را تشخیص دهد با استفاده از هشدار صوتی و چراغ های نصب شده به مامورین اعلان میکند، طبق قوانین ماموران باید مورد یافت شده را از شخص بگیرند و یا با مسئولیت خود اجازه ورود دهد.
  • دستگاه های اکسس کنترل هوشمند دارای طراحی فوق العاده و ظاهری حرفه ای و همچنین دارای قفل کنترل، هشدار، دکمه خروج و سنسور در می باشد.
  • نکته بعدی بررسی مقدار فلز به‌کاررفته در کف، سقف و دیوارهای اطراف گیت می‌باشد.