“یک بخش وجود دارد که من هرگز نباید به آن فکر کنم، و آن این است که آیا جیفی کار می کند یا نه.”


در جیفی، آن‌ها تلاش می‌کنند تا محصولی با کیفیت ارائه دهند و مشارکت عالی با مشتریان خود ارائه دهند. آنها از طریق روابط بلندمدت بین مشتریان و مدیران حساب منطقه ای جیفی به این امر دست می یابند.

مدیران حساب های منطقه ای کارشناسانی در جیفی هستند که هدفشان ایجاد درک کامل از عملکرد مشتری به منظور کمک به مشتری با بهترین توصیه های محصول و کمک به ایجاد راه حل های سفارشی برای نیازهای رو به رشد آنها است. این نوع رابطه امکان همکاری، ارتباط و اعتماد طولانی مدت را فراهم می کند که برای موفقیت جیفی حیاتی است.

نمایندگان جیفی اخیرا از دو مکان مشتری مستقر در مینیاپولیس بازدید کردند: مرکز باغ مالبورگ و مرکز باغ واگنرز. هر دو کسب و کار خانوادگی، واگنرز و مالبورگ به خاطر سابقه طولانی، اعتماد در جامعه، و تمایل به ایجاد مداوم فرآیندهای رو به رشد کارآمدتر و سازگاری با محصولات خود شناخته شده اند.

هر دو مشتری با موفقیت از محصول Jiffy’s Preforma برای سرعت بخشیدن به رشد و تولید محصولات یکنواخت تر و قابل استفاده تر استفاده کرده اند. علاوه بر این، هر دو از روابط خود با جیفی برای ایجاد راه حل های سفارشی برای نیازهای رو به رشد خود استفاده کرده اند. این شرکت هیجان زده است که ثمرات همکاری خود و نحوه استفاده از محصولات جیفی را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود نشان دهد.

گلخانه و مرکز باغ واگنرز
Wagners گیاهان شروع کننده جوان را به گلخانه های مختلف در سراسر ایالت ارائه می دهد، دو مرکز باغ خود را تجهیز می کند و به چشم انداز ها در منطقه شهرهای دوقلو خدمات می دهد. آنها بیش از بیست سال است که مشتری جیفی گروپ بوده اند.

واگنرز همچنین یک سری محصولات بسیار تخصصی تولید می کند که به زمان رشد طولانی نیاز دارند: تولید آنها را گران می کند. همانطور که آنها تولید را در این منطقه گسترش دادند، متوجه شدند که به شریکی نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا زیان را به حداقل برسانند و در نتیجه حاشیه سود خود را در این محصولات گران تر به حداکثر برسانند.

موفقیت با اتوماسیون از طریق مخلوط نهال اروپایی جیفی
واگنرز شروع به استفاده از مخلوط نهال اروپایی جیفی کرد و از سهولت استفاده، تطبیق پذیری، بهبود جوانه زنی بذر و نگهداری برتر آن برای محصولات خود در کل فرآیند تولید بسیار تحت تاثیر قرار گرفت.

این عوامل آنها را قادر می سازد تا با فرآیندهای خودکار و دستی خود، از جمله وصله و انتقال یک شاخه به یک شاخه بزرگتر در حین رشد گیاه، موفقیت بیشتری پیدا کنند.

به جای اینکه بستر تعیین کند که چه زمانی و کجا از اتوماسیون استفاده شود، این سوال مطرح شد که اتوماسیون در مقابل رویکرد دستی چه زمانی مفید است. این به نوبه خود آنها را قادر می سازد تا ابزارهای اتوماسیون خود را به حداکثر برسانند و بازده بیشتری را در سرمایه گذاری خود در تجهیزات متحمل شوند.

تیم واگنرز در هنگام استفاده از مخلوط نهال اروپایی دریافت که ساختار پیت در مقایسه با سایر مخلوط هایی که در گذشته استفاده کرده بودند عالی بود.

به دلیل یکنواختی و قوام، رشد و پیوند گیاهان را آسان می کند و مشتریان خود را به یک پلاگین و محصول نهایی با کیفیت می رساند.

افزایش گیاهان قابل استفاده با سینی های Preforma سفارشی
جیفی با برداشتن یک قدم جلوتر، گزینه‌های سینی Preforma سفارشی را برای Wagners فراهم کرد تا با آنها کار کنند تا رشد محصولات تخصصی خود را بهینه کنند و انتقال را کنترل‌تر کنند و در عین حال گیاهان قابل استفاده را افزایش دهند.

چیزی که پرفورما را بسیار موفق می کند، کیفیت کلی محصولی است که تولید می کند. شاخه های پری فرما به طور مداوم محتوای هوای 30٪ یا بیشتر را حفظ می کنند، که به معنی عدم تراکم، حتی در شرایط مه غبار شدید است. رشد گیاهان با استفاده از پریفورما به زمان کمتری نیاز دارد، در نتیجه یکنواختی بیشتر در محصولات، گیاهان قابل استفاده بیشتر و تلفات کمتری ایجاد می شود.

رابطه طولانی مدت بین جیفی و واگنرز امکان یک شراکت واقعی را فراهم کرده است. اعتماد ایجاد شده منجر به مجموعه ای از راه حل های نوآورانه برای کمک به رفع نیازهای آنها شد.

نیک واگنر گفت: “کار با Jiffy بسیار آسان بوده است. خدمات مشتریان آنها همیشه بسیار مفید است، تحویل آنها به موقع انجام می شود، و همچنین پشتیبانی فنی واقعاً خوبی است.”

مرکز باغ و گلخانه مالبورگ
Malmborg’s یک گلخانه در تمام طول سال است که 1100 گونه گیاهی را پرورش می دهد و محصول خود را به سراسر کشور ارسال می کند. در مجموع، آنها هر سال تقریباً 5 میلیون شاخه تولید می کنند. Jared Lucht بر به حداکثر رساندن کارایی و پایداری در گلخانه متمرکز است.

با چنین تقاضای تولید قابل توجهی، مالبورگ به یک شریک نیاز داشت تا به آنها کمک کند تا ثبات در روند رشد خود را افزایش دهند و رشدی را که می توانند در فضای گلخانه خود تولید کنند، به حداکثر برسانند.

پس از اینکه بارها تحت تاثیر موفقیت مداوم خود در محصولات جیفی قرار گرفتند، با جیفی همکاری کردند تا تجهیزات تخصصی ایجاد کنند که کارایی را افزایش دهد: حداکثر سود و کاهش هزینه هر فوت مربع در گلخانه خود. با فضای محدود رشد در گلخانه، بهره وری آب اولویت اصلی تیم Malmborg است.

آن‌ها دریافته‌اند که سازگاری آبیاری با جیفی پریفرما به تیمشان این امکان را می‌دهد تا بیشترین بهره را از سیستم آب باران خود ببرند. جارد تحت تاثیر میزان یکنواختی هیدراته ماندن جیفی پریفورما قرار گرفته است – در پایین یا بالا خشک نمی شود: اگر خشک است، در کل خشک است.

این یکنواختی باعث می شود تا به راحتی نیازهای آبیاری هر گیاه را محاسبه کنید و از حدس و گمان همراه با آبیاری ناهموار تر شاخه ها جلوگیری کنید.

پایداری و کارایی با دوشاخه پریفورما
استفاده از پریفورما منجر به نیاز محصولات کشاورزی به آب و مواد مغذی کمتر، افزایش کارایی و پایداری کلی می شود. ساختار اتصال Preforma Plug تضمین می‌کند که نیازی به پیوند نیست، و آن را به یک راه‌حل ایده‌آل برای تولیدکنندگانی تبدیل می‌کند که به دنبال ارسال یا پیوند شاخه‌ها در مراحل اولیه هستند، بنابراین فضای نیمکت را برای چرخش سریع‌تر محصول آزاد می‌کند.

به دلیل قوام جیفی به عنوان یک بستر و تأثیر بر مدیریت آب برای تولید میلیون‌ها و میلیون‌ها شاخه، جارد توانسته رشد دقیق گیاهان خود را در هر سال پیش‌بینی کند و او را قادر می‌سازد تا مساحت مربع خود را به حداکثر برساند. این قابلیت پیش بینی به او اجازه می دهد تا با مدیر منطقه ای خود کار کند و برنامه ای برای برآورده کردن محصول مورد نیاز برای اهداف سال بعد طراحی کند.

مشارکت مشترک جیفی با Malmborg به آنها امکان می دهد از تمام راه حل های خلاقانه ای که جیفی ارائه می دهد استفاده کنند.

“یک بخش وجود دارد که هرگز نباید به آن فکر کنم، و آن این است که آیا جیفی کار می کند یا نه. من بسیار کمتر نگران هستم و استرس بسیار کمتری دارم زیرا نیازی به نگرانی در مورد یک چیز ندارم، و آن پیدا کردن است. چیزی برای سال آینده که آن را بهتر از سال قبل خواهد کرد. شراکت در واقع کلمه بسیار خوبی برای آن است.”

قدرت مشارکت جیفی
کلید موفقیت در مشارکت مشتری جیفی در ماهیت مشارکتی رابطه بین مدیر منطقه منطقه ای جیفی و نقطه اصلی محتوای مشتری نهفته است. مدیران حساب جیفی مسئول اطمینان از این هستند که مشتریان ما محصولات مورد نیاز خود را در زمان نیاز دارند و همچنین به دنبال ایجاد روابط با مشتریان ما برای ایجاد راه حل های نوآورانه برای نیازهای رو به رشد آنها هستند.

کریس واکر به‌عنوان مدیر حساب منطقه‌ای غرب میانه، توانسته است بر روابط بلندمدت ایجاد شده با واگنرز و مالبورگ استوار شود.

کریس با تجربه قبلی به عنوان یک پرورش دهنده، درک صنعت را به روابط خود با مشتریان Jiffy’s Midwest می رساند و دائماً به دنبال ارائه راه حل های سفارشی برای کمک به موفقیت آنها است.

“چیزی که من را بیشتر از کار با مشتریانم هیجان زده می کند این واقعیت است که می توانم در محل کار بیایم، اینجا با آنها باشم، با هم در گلخانه ها قدم بزنم، و نه تنها محصولی را که جیفی ارائه می دهد، بلکه نحوه رشد گیاهان آنها را ببینم. در کارمان. کریس واکر گفت، مهم‌ترین چیز فقط ساخت و رشد نیست، بلکه رابطه بین جیفی و مشتریان ما است.



منبع