یک بیو حشره کش با طیف وسیع برای مدیریت پایدار آفات

در بهار امسال Lallemand Plant Care تعداد زیادی آزمایش بر روی Lalguard M52 OD برای کنترل تریپس، مگس سفید و کنه در کشورهای اروپایی که محصول قبلاً ثبت شده است، انجام می دهد. محصولات مورد هدف عبارتند از: سبزیجات میوه، پیاز، تره فرنگی، توت فرنگی و گیاهان زینتی در شرایط حفاظت شده و باز. Lalguard M52 OD از اواخر سال 2023 از طریق توزیع کنندگان شریک خود در بازار در دسترس خواهد بود. تولید این محصول چالش برانگیز است و همانطور که انتظار داریم تقاضای بالایی داشته باشد، می‌خواهیم محصول کافی در انبار داشته باشیم تا تقاضا را برآورده کنیم.»

برایان لیمریک (بریتانیا و ایرلند)
ایمیل: [email protected]

مزایا و مزایا
Lalguard M52 یک حشره‌کش زیستی بر پایه قارچ حشره‌زای Metarhizium brunneum سویه MA43 است که در حال حاضر به دلیل اثربخشی اثبات‌شده‌اش در بازار برای مبارزه مؤثر با طیف گسترده‌ای از آفات مضر اقتصادی برای محصولات خوراکی و غیرخوراکی حفاظت‌شده و باز شناخته شده است. توضیح می دهد. بنابراین مزایا و مزایای Lalguard M52 چیست؟ وی افزود: علاوه بر کنترل موثر در برابر طیف وسیعی از آفات، خطر مقاومت شناخته شده ای برای این محصول وجود ندارد، این محصول با برنامه های IPM سازگار است، بدون طبقه بندی سم شناسی و در آخر، قابل استفاده برای کشاورزی ارگانیک است.

ماتیاس فون ارفا (اتریش و آلمان)
ایمیل: [email protected]

پیر برنابئو (لهستان)
ایمیل: [email protected]

لالمند
از آغاز قرن بیستم، لالمند در تولید مخمر و باکتری متخصص بوده است. “این شرکت متعلق به خانواده اکنون یک رهبر جهانی در توسعه، تولید و بازاریابی میکروارگانیسم‌ها برای صنایع مختلف کشاورزی و غذایی است. Lallemand Plant Care با استفاده از علم و دانش صحیح، از نزدیک با مشتریان برای ارائه فناوری مناسب همکاری می‌کند. فرمولاسیون مناسب، برای کاربرد مناسب. Lallemand Plant Care متعهد به حل چالش‌های پرورش‌دهنده، بهبود قابل توجه عملکرد و شادابی محصول است.”

www.lallemandplantcare.com



منبع

حالت عمل
و این چطوری کار می کند؟ پس از استفاده، به محض اینکه اسپورهای قارچ به سطح گیاه می رسند، به بدن حشره می چسبند و یک لوله جوانه زنی تولید می کنند. طیف گسترده ای از آنزیم ها را برای شکستن دفاع کوتیکول حشرات تولید می کند و به آن اجازه نفوذ و رسیدن به داخل حشره را می دهد. تعداد زیادی تک سلول جدید به نام بلاستوسپور تولید می شود و در سراسر بدن حشره پخش می شود و به دنبال آن قارچ رشد گسترده ای ایجاد می کند و در نتیجه نکروز بدن حشره و مرگ آن در عرض 3 تا 7 روز قهوه ای می شود. “

رنزو پائولتی (ایتالیا)
ایمیل: [email protected]

اخیراً Lallemand Plant Care مجموعه حفاظت از محصولات بیولوژیکی خود را با دو آفت کش جدید گسترش داده است. در سال 2022، این شرکت دارایی های مالکیت معنوی مربوط به حشره کش زیستی MET52® را از Novozymes خریداری کرد و به مجموعه بیولوژیکی از Lallemand Plant Care با دو نام تجاری Lalguard M52 OD (Oil Disperible) و Lalguard M52 GR (گرانول) پیوست. فرمول Granular در حال حاضر در بسیاری از کشورهای اروپایی و همچنین در بریتانیا موجود است و فرمول Oil Dispersible در بهار امسال به طور گسترده در کشورهای اروپایی ثبت شده قبلی آزمایش خواهد شد و از اواخر سال 2023 در بازار موجود خواهد بود. ماتیو نوئل، مدیر بازاریابی EMEA می‌گوید: یک تقسیم‌بندی واضح برای آفاتی که می‌توان از آن برای هدف قرار دادن تولیدکنندگان و بازارهای جدید استفاده کرد.

فرمولاسیون و ثبت
فرمول پراکندگی روغن، Lalguard M52 OD به طور خاص برای مدیریت آفات هوایی برای مبارزه با تریپس، مگس سفید و کنه ها فرموله شده است. این فرمول ماندگاری طولانی و اثربخشی عالی در طیف وسیعی از محصولات تحت شرایط مزرعه باز و گلخانه ای دارد. و فرمول دانه ای، Lalguard M52 GR، به طور خاص برای خاک و محیط کشت برای مبارزه با شپشک سیاه Otiorhynchus sulcatus سازگار شده است. “لارو ساکن خاک که خسارات عمده ای به گیاهان زینتی، گل ها، درختان، درختچه ها و میوه های نرم وارد می کند.”

فوr اطلاعات بیشتر
مراقبت از گیاه لالمند
الکساندرا آلدیا (بلژیک و هلند)
ایمیل: [email protected]


Lalguard M52 GR (گرانول) و Lalguard M52 OD (روغن پراکنده)

توزیع
Lalguard M52 GR در حال حاضر از طریق کودهای تخصصی ICL در فرانسه، اتریش، بلژیک، آلمان، انگلستان، ایرلند، ایتالیا و لهستان و از طریق Bayer Agro Nederland با نام تجاری BIO1020 در هلند در دسترس است. “تولید کنندگان در حال حاضر از آن استفاده می کنند و خوشحال بودند که پس از خرید آن از Novozymes دوباره در بازار معرفی شد.”