آب نبات مرجانی اولین دانه کولئوس بود که جایزه ملی انتخاب سراسر آمریکا را دریافت کرد

برای اطلاعات بیشتر
دانه پان آمریکن
www.panamseed.com

“رنگ قابل توجه آب نبات مرجانی واقعاً توجه مدیر محصول ما رابین روتر را در مرحله توسعه به خود جلب کرد. سارا ماکیجوس، مدیر بازاریابی PanAmerican Seed می‌گوید: «هیجان او برای این گیاه، آن را در آزمایش‌ها و پیروزی نهایی آن با داوران گزینش سراسر آمریکا به جلو سوق داد. صنعت این گیاه را در رویداد آزمایشی بهار کالیفرنیا در ماه مارس به صورت حضوری مشاهده خواهد کرد، و ما مطمئن هستیم که باغبانان نیز از این دانه کولئوس لذت خواهند برد. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم که آنها چگونه آن را در فضاهای زندگی در فضای باز خود در بهار امسال سبک خواهند کرد.”



منبع

برگ های نازک و دندانه دار ظاهر جدیدی به مجموعه Premium Sun Coleus PanAmerican Seed می بخشد. این گیاه با ارتفاع 10-16 اینچ/25-41 سانتی متر تپه شده است و دارای رنگ ماندگاری طولانی است که قضات در ارزیابی های آزمایشی خود به آن اشاره کردند و گفتند که آنها “فقط محو شدن جزئی در هنگام آفتاب کامل” را تجربه کردند.

PanAmerican Seed جایزه ملی انتخاب های سراسر آمریکا در سال 2023 را برای آب نبات مرجانی Sun Coleus ممتاز خود دریافت کرده است – اولین دانه کولئوس که تا به حال برنده این جایزه می شود! آب نبات مرجانی یک شوینده پر از رنگ های مدرن و الگوهای جسورانه است که برای سبک باغ امروزی جذاب است. در مناظر یا ظروف با عملکرد قابل اعتماد در آفتاب کامل یا رطوبت نسبی بالا در مرکز توجه قرار می گیرد.

برندگان AAS از طریق سازمان تبلیغات و شناسایی ویژه در رسانه های مصرف کننده دریافت می کنند. حتماً آب نبات مرجانی جدید ممتاز Sun Coleus را در مجموعه بهاری خود قرار دهید. بذر برای فروش فوری موجود است. برای ثبت سفارش با توزیع کننده دلخواه خود تماس بگیرید.

ارزیابان آزمایشی همچنین از تطبیق پذیری این گیاه در هر دو کاشت در زمین به عنوان یک مورد شاخ و برگ جلویی و به ویژه گلدان های پاسیو قدردانی کردند. یک قاضی خاطرنشان کرد: “این برای کاشت ظروف عالی است.” فقط سه دانه ماده کافی برای پر کردن یک ظرف 14-16 اینچی تولید می کند.

داوران دیگر به دلیل عادت گیاهی مرتبش به Coral Candy امتیاز بالایی دادند: یکی از داوران می‌گوید: «برگ‌ها روی گیاهی با برگ‌های بسیار تنگ و متراکم زنده هستند. داور دیگری می گوید: «عادت بسیار خوب، رنگ عالی، بسیار پر، محکم و گرد.