آخرین روندها در این بخش چیست؟ به سرعت در Explorer پیدا کنید

فلوریدا اکسپلورر به شما امکان می دهد تولیدکنندگان و محصولات جدید را کشف کنید. این مدتی است که به لطف گزینه های فیلتر گسترده امکان پذیر شده است. اما اخیرا ابزار مفید دیگری به نام «موارد پرطرفدار» اضافه شده است.

آیا آیتم پرطرفدار خاصی توجه شما را جلب کرده است؟ در اینجا می توانید نگاهی به جزئیات بیشتر در مورد آیتم بیندازید، مورد را به عنوان یکی از موارد دلخواه خود علامت بزنید یا مورد را به یک درخواست یا یک نقل قول اضافه کنید. این به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد مورد پیدا کنید و می توانید مورد را برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

توجه خریداران را جلب کنید
برای پرورش دهندگان، این یک راه عالی برای جلب توجه خریداران است. آیا کالای شما در این هفته پرطرفدار است؟ با دریافت اعلان در داشبورد خود متوجه شوید. اینکه کدام اقلام ترند هستند توسط:

  • چند بار یک مورد در نتایج جستجو در Explorer ظاهر می شود
  • چند بار یک مورد مشاهده می شود
  • هر چند وقت یکبار یک مورد از طریق Explorer سفارش داده می شود

اکسپلورر مکان مناسبی را در اختیار خریداران قرار می دهد تا به راحتی مجموعه ای را کنار هم قرار دهند. در کنار کشف آیتم های جدید، همچنین می تواند مفید باشد که بدانید کدام اقلام بیشتر جستجو و خریداری می شوند، چه مواردی به عنوان اقلام پرطرفدار شناخته می شوند. این اطلاعات اکنون به لطف ابزار Trending Items بسیار آسان است. هر هفته یک نسخه برتر برای گیاهان خانه و باغ، گل های بریده و سخت افزار منتشر می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریدا

www.Floriday.io

اقلام به مدت یک هفته در فلوریدا نمایش داده می شوند. هنگامی که یک مورد در اکسپلورر پرطرفدار شد، تا سه هفته پس از آن در 3 ترند برتر ظاهر نخواهد شد.



منبع