آخرین فرصت برای Pilea peperomioides؟

برای اطلاعات بیشتر:
تولیدکنندگان گیاهی نیوزلند ثبت شدند
nzppi.co.nz



منبع

اکنون مسیر درخواست انتشار کامل تنها گزینه باقی مانده برای P. peperomioides تحت قانون HSNO است. NZPPI از ژوئن 2021 روی یک برنامه انتشار کامل برای 11 گونه گیاه آپارتمانی دیگر کار کرده است و NZPPI اکنون P. peperomioides را در این برنامه گنجانده است. این برنامه اکنون 134 صفحه با صدها مرجع pdf را پوشش می دهد.

سال گذشته NZPPI تلاش کرد تا آن را از طریق یک دستور در فرآیند شورا “تجدید” کند، که تصویب نشد. این فرآیند هر 2 تا 3 سال برای ارگانیسم‌هایی اجرا می‌شود که تثبیت شده‌اند و نمی‌توان آنها را از نیوزلند ریشه‌کن کرد، با برنامه‌هایی برای تعیین آنها به‌عنوان “نه جدید” برای قانون HSNO 1996.

NZPPI از طریق این فرآیند چیزهای زیادی یاد گرفته است، و آنها امیدوارند که در آینده سابقه ای برای کاربردهای بیشتر برای گونه های گیاهی غیر تهاجمی و جدید ایجاد کند.

NZPPI برای تأیید تحت مسیر ارزیابی سریع HSNO در سال 2020 درخواست داد، اما EPA احساس کرد که معیارهای این مسیر را برآورده نمی کند.

این اولین برنامه انتشار کامل از زمانی است که HSNO بیش از 24 سال پیش اجرا شد. NZPPI امیدوار است که برنامه های کاربردی قبل از پایان سپتامبر برای ارسال عمومی ارسال شوند و تصمیم گیری در اوایل سال آینده اعلام شود.

این گیاه آپارتمانی بسیار محبوب به ده‌ها گونه گیاهی دیگر می‌پیوندد که در منطقه بین «حضور در NZ» و «تأیید شده در NZ» تحت قانون HSNO 1996 صید شده‌اند.