خرید گوشی ردمی کی 50 گیمینگ Redmi K50 Gaming حافظه 256 رم 12

اگر بخواهیم پردازنده گوشی را بررسی کنیم می‌توان گفت که این قطعه در اصل تمام داده‌های ورودی و خروجی از یک گوشی را پردازش می‌کند. این پردازنده همچنین دستورات لازم را به بخش‌های مختلف گوشی برای عملکرد بهتر انتقال خواهد داد. صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارای لبه‌های باریکی است و در بالای صفحه هم می‌توان دوربین سلفی زیر نمایشگر را دید. برای کی 50 پرو نیز اسنپدراگون ۸۷۰ در نظر گرفته شده و دو مدل K50 و K50 گیمینگ نیز به ترتیب مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ خواهند شد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این تراشه، پشتیبانی از رم LDDR5 و استاندارد UFS 3.1 می‌باشد. اگر روی قدرت پردازشی تاکید دارید و بین دو پردازنده Snapdragon 888 از کوالکام و Dimensity 8100 از مدیاتک مردد هستید، Dimensity 8100 پیشنهاد ما به شما است. این پردازنده علیرغم قیمت مناسبی که دارد، دارای قدرت پردازشی خوبی بوده و در گذشته، در گوشی‌های شیائومی Poco F3 یا شیائومی Poco X3 Pro حسابی سر و صدا به راه انداخته است. ردمی کی 50 اولترا یک گوشی 5G با پشتیبانی از اتصال بی‌سیم وای-فای 6E است و البته هر دو نوع اتصال بی‌سیم دیگر NFC و مادون قرمز را هم پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریوی این گوشی از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند، در حالی که خروجی سیمی (از طریق USB-C) و بی‌سیم هدفون دارای نشان Hi-Res هستند.

در واقع شیائومی تلاش می‌کند تا با عرضه محصولاتی که کیفیت برندهای شناخته‌شده‌ای مانند سامسونگ را دارند سری در میان سرها درآورد. طراحی جذاب و کاربردی همان چیزی است که کاربران شیائومی به دنبال آن هستند. آنچه که در این مقاله بررسی می‌شود در واقع مشخصات فنی و کامل گوشی ردمی کِی ۵۰ اولترا خواهد بود.

گوشی شیائومی 12 تی پرو، همان ردمی کی 50 اولترا برای بازار جهانی خواهد بود و مشخصات و طراحی مشابهی با آن دارد. شیائومی k50 pro plus به یک نمایشگر بزرگ AMOLED مجهز شده که قابلیت نشان دادن یک میلیارد رنگ و پیک روشنایی 1100 نیتی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین صفحه نمایش‌های حال حاضر دنیا می‌کند و درخور یک پرچمدارست. ناگفته نماند رزولوشن این نمایشگر Full HD بوده و از پوشش گوریلاگلس ویکتس برای محافظت بیشتر آن استفاده شده است. گوشی ردمی K50 پرو دارای چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9000 است که بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده و دارای هسته Cortex-X2 ARM با کلاک حداکثر 3.05 گیگاهرتز است. این گوشی دارای یک سیستم خنک کننده اتاق بخار هفت لایه برای کنترل حرارتی است. گوشی ردمی K50 از چیپست Dimensity 8100 استفاده می‌کند که در اوایل ماه جاری معرفی شد.

پردازنده گرافیکی تراشه‌ی ردمی k50 پرو پلاس نیز Mali-G710 بوده که پردازش سریع آن را قبلاً در مدل‌های دیگر دیده‌ایم. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 اولتراهستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 اولترامراجعه نمائید. کاربران چینی برای خرید مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ردمی K50 باید ۳۷۸ دلار بپردازند و مدل‌های ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب ۴۰۹ و ۴۴۱ دلار قیمت دارند. ارزان‌ترین مدل ردمی K50 پرو ۴۷۲ دلار قیمت دارد که از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

مشخصات باتری گوشی Redmi K50 Ultra

شیائومی تو بخش پردازنده، از برازنده ترین پردازنده پرچمدار یعنی Snapdragon 8 Gen 1 در کنار نسل جدید سیستم خنک کننده دوگانه استفاده کرده تا بتونه به راحتی به تمام نیازهای موبایل گیمرها پاسخ بده. شیائومی ادعا کرده سیستم خنک کننده جدیدش میتونه تا 20 درصد گرما رو کاهش بده. البته نتایج بعضی تست ها هم نشون میده که شیائومی از این بخش سربلند بیرون اومده و دمای گوشی به خوبی کنترل میشه. دوربین سلفی تو یه پانچ هول کوچیک بالای نمایشگر قرار گرفته و اسپیکر مکالمه هم خیلی کوچیک بالای دوربین سلفی دیده میشه. یه سری خط و تکسچر مثلث شکل هم تو قاب پشتی دیده میشه که تلاش میکنه حس گیمینگ بودن گوشی رو به کاربر منتقل کنه. سه تا دوربین تو یه قاب مستطیل شکل با کمی بیرون زدگی گوشه ی بالا سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته.

مشخصات فنی ردمی K50 شیائومی

را معرفی کرده است که اولین گوشی از این خانواده است که وارد گوشی k50 gaming بازار شده است. شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید. Redmi K50 که از چیپست Dimensity 8100 استفاده می‌کند،در اوایل ماه جاری معرفی شد. تو جعبه گوشی Redmi K50 Gaming یه کابل Type-C، آداپتور 120 واتی و قاب ژله‌ای قرار گرفته.

  • مدت‌ها قبل ردمی K50 گیمینگ ادیشن معرفی شد و حالا دو گوشی ردمی K50 و K50 پرو با مشخصات جذاب و قیمت مناسب به دست کاربران می‌رسند.
  • با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید.
  • طبق اطلاعات به دست آمده، شیائومی k50 pro plus انرژی خود را از یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری تأمین می‌کند که مصرف شارژ مناسبی نیز دارد.
  • اگرچه صدای استریو در حال حاضر تقریباً در همه تلفن های هوشمند گنجانده شده است، اما در بخش بازی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
خرید گوشی ردمی کی 50 گیمینگ Redmi K50 Gaming حافظه 256 رم 12