آزمایشگاه گرمسیری Dummen Orange در Neipu، تایوان دارای گواهی Greencare است.

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com

Greencare یک برنامه الهام گرفته شده از اصل “Start Clean, Stay Clean” است. Dummen Orange سرمایه گذاری زیادی در تاسیساتی برای نگهداری کتابخانه Elite در راینبرگ آلمان انجام داده است، جایی که قلمه های Dummen سفر خود را آغاز می کنند. Greencare از تولید Elite تا تأسیسات تولید خارج از ساحل که در آن تولید گیاه مادر انجام می شود، گسترش می یابد.


مدیر آزمایشگاه، لی شنگ لی، طلسم Greencare (یک مورچه سبز دست ساز توسط همکاران Dümmen Orange در تانزانیا) را از Manuela van Leeuwen دریافت می کند.

چائو یی لین، مدیر محصولات گرمسیری در Dümmen Orange می گوید: «برنامه پرورش Phalaenopsis Dümmen Orange استانداردهای انتخاب بالا را با طیف گسترده ای از نوآوری ها برای مشتریان آسیا و اقیانوسیه ترکیب می کند. یکی دیگر از مزایای مهم Phalaenopsis Dummen Orange این است که پرورش و تولید ما در تایوان است که از نظر جغرافیایی در مقایسه با تامین کنندگان اروپایی به مصرف کنندگان هدف ما نزدیک تر است.

“در دو سال گذشته، تغییرات ساختاری و سازمانی گسترده ای در آزمایشگاه Neipu برای اطمینان از انطباق با مقررات Greencare ایجاد شده است.” تون ویتمر، مدیر عملیات آزمایشگاه گرمسیری Dummen Orange می گوید. دوش هوا، لباس آزمایشگاه، پرسنل مجزا و جریان مواد، واحدهای فن فیلتر (FFU)، پرده هوای ورودی، منطقه قرنطینه، مقررات دقیق بهداشتی و غیره اجرا شده است. در عین حال، ظرفیت تولید آزمایشگاه بزرگ شده است. به لطف ورود 30 کارگر اضافی، آزمایشگاه اکنون با ظرفیت کامل کار می کند.”

Phalaenopsis یک محصول قهرمان است که توسط آزمایشگاه گرمسیری Dümmen Orange در تایوان پرورش و تکثیر شده است. آزمایشگاه استوایی گونه های مختلفی از گیاهان را در بازارهای متعدد در منطقه آسیا و اقیانوسیه، عمدتاً استرالیا، چین بزرگ و ویتنام فراهم می کند.


آموزش همکاران جدید

Greencare خط مشی بهداشت گیاهی Dummen Orange است که از تحویل مواد اولیه سالم و تمیز به تولیدکنندگان در سراسر جهان اطمینان می دهد. این تلاش ها را برای جلوگیری، کنترل و به حداقل رساندن خطرات بهداشت گیاهی از پرورش تا تولید هدایت می کند. Greencare اقدامات پیشگیرانه اجباری بهداشتی انسان و محل را برای حفظ سلامت گیاهان توصیف می کند. Greencare دستورالعمل هایی را در مورد نحوه کنترل یک انبار تمیز از گیاهان با آزمایش های تشخیصی، جستجوی آفات و بیماری ها، ممیزی ها و بازرسی ها تنظیم می کند. اگر یک علامت تشخیص داده شود، Greencare از حمل و نقل مواد آلوده جلوگیری می کند و راهنمایی هایی را در مورد نحوه تمیز کردن موجودی آسیب دیده ارائه می دهد. Greencare یک تیم جهانی را برای بهبود محصولات و فرآیندها با هدف استفاده از تجربه ترکیبی برای توسعه روش‌های کارآمدتر و مؤثرتر گرد هم می‌آورد.


اتاق عملیات در آزمایشگاه نیپو با ظرفیت کامل کار می کند.



منبع

اخیراً، آزمایشگاه گرمسیری در نیپو، تایوان، گواهی Greencare را دریافت کرده است.

آزمایشگاه Neipu اولین آزمایشگاه از شبکه آزمایشگاه‌های گرمسیری Dummen Orange است که گواهی Greencare را دریافت کرده است.